Beoordeeld op 27 maart 2019 via mobiele applicatie

Het viel ons allemaal wat tegen hier. Het restaurant ziet er modern en veelbelovend uit. Genoeg keus aan gerechten. Het voorgerecht was bij ons allen niet super, alsof er een kok in de keuken staat die niet veel ervaring heeft. Het hoofdgerecht smaakte wel een beetje beter, maar nog steeds niet wat het hoort te zijn. De bediening was ook niet super, veel fouten. Leuk om hier op het terras een drankje te gaan doen, maar om te dineren niet aan te raden. Wij gaan hier niet zo snel weer heen.

Datum van verblijf: maart 2019
Beoordeeld op 25 december 2017 via mobiele applicatie

Schimmel in de kamer, onvriendelijk personeel, heel klein, vies, tegels in de douche vol met bruine randen. Enorm vies!
De kamer was een klein hok met een bed, de badkamer was een mini gang waar je je kont niet kon keren, alle tegels waren vies. Het behang was zelfs afgebladderd.

Datum van verblijf: december 2017
Beoordeeld op 27 september 2017 via mobiele applicatie

Als je geen hoge eisen stelt, maar alleen een bed om te slapen: doen! Kamer is vrij gehorig. Hoorde eerst de buurman bellen alsof hij bij mij op de kamer. Later hoorde ik hem zelfs snurken! Het restaurant vond ik prima.

Datum van verblijf: september 2017
Reistype: Reisde alleen
Beoordeeld op 23 augustus 2017 via mobiele applicatie

Ik had een kamer op de.3e verdieping en ze hadden geen lift.
Ook geen eigen terrein om te parkeren en Haarlem is heel duur.
De kamer was extreem klein en ik lag met mijn hoofd onder een vensterbank, waar je makkelijk je hoofd aan stoot als je ineens wakker schiet of je slaapt met je voeten buiten je bed wat ook geen goede optie is.
Ik sliep op de 3e etage en daar is de WiFi heel slecht en zonder lift ook een gesjouw met je koffer, volgende keer toch een ander hotel voor mijn

Datum van verblijf: augustus 2017
Reistype: Reisde alleen
Beoordeeld op 5 juni 2017

Een nachtje Haarlem geboekt als zussenweekend.
Hotel leek op de site prima. Eenmaal bij aankomst trof ons een teleurstelling.

Ik schrijf nooit een recensie maar hier wil ik andere mensen echt voor behoeden. Hotel vroeg €130 voor 1 nacht. Dit was het echt niet waard. De kamer stonk.
Onvriendelijk personeel, het bleek naast een discotheek. Tot vijf uur uit bed gedreund. Kwam er iemand aankloppen of we oordopjes wilden.. bizar maar waar.

Douche vies en deurtjes vielen eruit tijdens douchen.
De kamer stonk muf en het ontbijt was schandalig slecht.

Dat dit hotel nog bestaat!! Ik denk dat dit puur is omdat het aan de grote markt staat maar voor de rest is het ongelooflijk dat er nog boekingen zijn..

Datum van verblijf: juni 2017