“Aan het water met je gezicht in de zon”
Beoordeling van Restaurant Zuidam

Restaurant Zuidam
Reserveren met
Restaurant Zuidam is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 32 van 376 Restaurants in Haarlem
Geschikt voor: Romantisch, Mooi uitzicht
Dineropties: Ontbijt, Reserveringen
27 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

We kwamen voor een drankje in de zon, maar bleven een hapje eten. Een heerlijke stek aan het Spaarne waar de bootjes passeren met je gezicht naar de grote kerk. Een goeie saté gegeten, met 'echte' frietjes en voldoende groente. Vriendelijk geserveerd ! Ook nog even een kijkje binnen genomen, wat een volgende bezoek rechtvaardigt.

23 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

3,75 en voor een kwart gevuld; vloerbrood met kwak beleg erop gesmeten. Prijs te hoog vwb geleverde kwaliteit

18 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Met vrienden uit eten en gekozen voor dit restaurant. Er was nog plek buiten en werkelijk genoten van de avond. Geweldige locatie aan het Spaarne. De kaart is eerder beperkt maar er is voor ieder wat wils. Ik koos voor het vispannetje en echt een aanrader. Leuke en vlotte bediening. Zeker voor herhaling vatbaar.

13 augustus 2017 beoordeeld

Het is zonnig weer als we na een 'dagje Haarlem' neerstrijken op het terras van restaurant Zuidam. Een voormalige scheepswerf, waarbij de fraaie stellingmolen is behouden - is mooi verbouwd tot deze prettige locatie. De bediening is snel en besluiten tot een koel drankje met een hapje. Op de kaart zijn voldoende 'bites' te vinden waaruit een keuze kan worden gemaakt. We besluiten tot een kleine borrelplank. Smaakt prima. Hoewel het terras makkelijk is te bereiken, zijn de toiletten boven - bereikbaar via een steile open trap - dat is minder.

28 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Beetje jammer dat het bittergarnituur nog half bevroren was toen we het kregen. Dan heb je zelfs als het daarna nogmaals gebakken is toch geen trek meer. Fijn en leuk terras op een mooie locatie. Drankjes verder oké.

Reizigers die Restaurant Zuidam bekeken, bekeken ook

Haarlem, Noord-Holland
Haarlem, Noord-Holland

In Restaurant Zuidam geweest? Deel je ervaringen!