“Wederom heerlijk gegeten”
Beoordeling van Restaurant Moustique

Restaurant Moustique
Geclassificeerd als nr. 6 van 410 Restaurants in Haarlem
Certificaat van uitmuntendheid
Meer informatie over het restaurant
Wijk: Centrum
Beschrijving: Geniet nu van een culinaire ervaring in Restaurant Moustique. De kookstijl van chef Jesse van Leeuwen is kwalitatief op een zeer hoog niveau. Hij kookt met diverse regionale en verse hoogstaande streekproducten . De passie voor het koken vindt zijn weerslag in het hele keukenteam.
18 september 2022 beoordeeld

Het was weer heerlijk! Lekkere smaken, prachtig opgemaakt en hele aardige, attente bediening. Een aanrader!

Datum van bezoek: september 2022

3 september 2022 beoordeeld

We hebben een verjaardag gevierd, met het 4 gangen (lunch) menu. Prachtige smaken, heel mooi opgediend, kunstwerkjes, bijzonder servies. Hele aardige en kundige bediening. Voor herhaling vatbaar!

Datum van bezoek: september 2022
23 augustus 2022 beoordeeld

Dit keer het 5 gangen menu gekozen. Weer een culinaire verrassing in prachtige vormgeving. Aantal klanten wordt beperkt om iedereen de aandacht te geven. En dat doen ze ...!! Een bijzonder klantvriendelijke opstelling. Terecht, dat Michelin ze nu al noemt in hun gids. (Bib Gourmand)

Ineke en Ruud

14 augustus 2022 beoordeeld via mobiele applicatie

Moustique zit op een prachtige plek, direct naast de Bavo Kerk. Op zomeravonden zoals deze zit je heerlijk buiten terwijl mensen voorbij lopen over de oude Groenmarkt. Het eten was echt goed met enkele verrassende combinaties en alles zeer smaakvol. We komen zeker nog eens terug.

10 augustus 2022 beoordeeld

Waanzinnig lekker gegeten … voor mij als toch wel een uitzonderlijke eter, maar ook zeker voor de tafelgenoten die wel zowel vlees als vis eten. Voor alle personen die heel gezond en geen vlees en vis eten is dit echt een aanrader.. Ik eet namelijk lactose en glutenvrij, daarbij plantaardig… dit was totaal geen probleem. Ik kreeg echt kunstwerken van gerechten voorgeschoteld!!! Werkelijk heel veel werk is hierin gestoken en dat op een drukke zaterdagavond! Kortom, zeker voor herhaling vatbaar. PS de verse frietjes van de Haerlemsche Vlaamse die geserveerd worden zijn verrukkelijk. Tip; vraag om doorgebakken dan zit er een heerlijk krokant korstje aan… (de friettent zelf zit een paar honderd meter verderop)

Reizigers die Restaurant Moustique bekeken, bekeken ook

Haarlem, Noord-Holland

In Restaurant Moustique geweest? Deel je ervaringen!