“Echt lekkere tapas”
Beoordeling van Tapasbar El Pincho

Tapasbar El Pincho
Reserveren met
Bespaar tot 40% wanneer je online reserveert *
Tapasbar El Pincho is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 29 van 395 Restaurants in Haarlem
Keukens: Spaans
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Beschrijving: El Pincho heeft naamsbekendheid verworven in een compleet gerestaureerd pand op de prachtige Riviervischmarkt in Haarlem, door de gezellige uitstraling en schitterende tapasgerechten. Op ons vier seizoenen terras, met uitzicht op de Sint Bavo-kerk, zit je het hele jaar midden in de gezellige stadsdrukte van Haarlem. Op de achtergrond een Spaans muziekje dat zorgt voor mediterrane sferen en doet al snel de dagelijkse dingen vergeten. De inhoud van de kaart laat zich raden: El Pincho serveert hoofdzakelijk tapasgerechten uit Spanje. Als het niet vers is, komt het bij ons de keuken niet in... Hasta luego y El Pincho
9 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben hier heerlijk gegeten. Mooie locatie en ruime keus uit lekkere tapas. De bediening was erg prettig. Mooie locatie en gezellig restaurant.

Datum van bezoek: mei 2018
Paul v, Eigenaar van Tapasbar El Pincho, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 5 juni 2018

Beste Marcel.
Hartelijk dank dat u de moeite heeft genomen om hier een review achter te laten. We hopen jullie natuur snel weer te zien in ons gezellige restaurant.

29 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Samen met mijn vriend hebben wij hier heerlijk gegeten. Het was de eerste keer tapas voor ons en zeker voor herhaling vatbaar. Wel aan de prijzige kant.

Datum van bezoek: april 2018
Paul-OwnerElPincho, Eigenaar van Tapasbar El Pincho, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 8 mei 2018

Hartelijk dank voor je review.

2 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Na een middagje shoppen terecht gekomen bij El Pincho. We hebben hier zo heerlijk gegeten op het terras. Door de heater en de dekens die klaar lagen was dit prima te doen. Vriendelijke bediening en het eten was perfect. Wij komen hier zeker weer terug

Datum van bezoek: maart 2018
Paul v, Eigenaar van Tapasbar El Pincho, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 27 april 2018

Beste Hagenaars. Hartelijk dank voor uw bezoek. We zien u graag terug.

20 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Stiekem toch wel één van de betere tapas restaurants in Haarlem! Mooie centrale plek tegenover de grote kerk
♥️

Datum van bezoek: maart 2018

We zien u graag. Hartelijk dank.

18 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Reserveren voor 2 personen is niet mogelijk. Wij hadden het geluk dat we binnen een kwartier een tafel kregen. De bediening is vriendelijk. De tapas zijn erg groot. Als je met 2 personen bent, zijn de tapas te groot. Met meer personen is het prima. Biefstuk was erg zout, helaas was de reactie van de serveerster op die opmerking flauw. Het nagerecht liet erg lang op zich wachten, toetje was allang verorberd toen pas het digestieve kwam. De rekening was een koude douche. Erg prijzig voor wat je krijgt.

Datum van bezoek: maart 2018
Paul v, Eigenaar van Tapasbar El Pincho, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 8 april 2018

Beste Ciska.
We begrijpen je niet helemaal. De tapas zijn te groot maar met meer personen is het prima. Ik kan helaas niet achterhalen wat jullie allemaal gegeten hebben. Betreffende de biefstuk het volgende. De sojasaus is zout. En staat zo ook op de kaart. De cashewnoten zonder zout en er wordt verder geen zout aan toegevoegd. Het kan zijn dat door de drukte de nagerechten iets langer duren. Dat vinden wij ook spijtig.
Groet Team El Pincho

Reizigers die Tapasbar El Pincho bekeken, bekeken ook

In Tapasbar El Pincho geweest? Deel je ervaringen!