“Lekkere tapas & Top bediening!”
Beoordeling van Tapasbar El Pincho

Tapasbar El Pincho
Reserveren met
Tapasbar El Pincho is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 23 van 344 Restaurants in Haarlem
Keukens: Spaans
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Beschrijving: El Pincho heeft naamsbekendheid verworven in een compleet gerestaureerd pand op de prachtige Riviervischmarkt in Haarlem, door de gezellige uitstraling en schitterende tapasgerechten. Op ons vier seizoenen terras, met uitzicht op de Sint Bavo-kerk, zit je het hele jaar midden in de gezellige stadsdrukte van Haarlem. Op de achtergrond een Spaans muziekje dat zorgt voor mediterrane sferen en doet al snel de dagelijkse dingen vergeten. De inhoud van de kaart laat zich raden: El Pincho serveert hoofdzakelijk tapasgerechten uit Spanje. Als het niet vers is, komt het bij ons de keuken niet in... Hasta luego y El Pincho
17 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

El Pincho zit in een leuk pandje op de hoek bij de grote markt. De tapas waren lekker met soms best grote porties.

Top aan ons bezoek aan de tapasbar is de leuke bediening van de enthousiaste Spaanse Laura. Laura verdient een pluim omdat zij ontzettend leuk en klantvriendelijk met haar klanten om gaat.

Antwoord van management:Gereageerd 24 september 2017

Beste Suzie.
Hartelijk dank voor je review. We zullen de complimenten aan Laura doorgeven.

Schrijf een beoordeling

15 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Hier verleden week vrijdag met vrienden gegeten. Was hier aantal jaar geleden ook geweest en vond de tapas toen ok maar nu vond ik het eigenlijk beter. Er ligt een kaart op tafel waar je je gerechten op noteert en dat werkt goed. Wijn smaakte goed en de mannen vonden het Spaanse bier erg lekker. Bediening is zeer attent en vriendelijk. Aanrader deze tapastent in Haarlem.

Antwoord van management:Gereageerd 24 september 2017

Beste Chris. Leuk dat jullie weer bij ons zijn komen eten. Hartelijk dank voor de leuke recensie.

6 september 2017 beoordeeld

Binnenstad van Haarlem is sowieso gezellig, veel restaurants en kroegen, leuk plein enz. El Pincho uitgeprobeerd, tapas, niets mis mee. De reden dat ik gemiddeld aangeef is dat het personeel te druk en gehaast was, eten op zich prima maar ze onderscheiden zich niet van andere tapasrestaurants.

Paul-OwnerElPincho, Eigenaar van Tapasbar El Pincho, reageerde op deze beoordelingGereageerd 11 september 2017

Beste van Beusekom. Hartelijk dank voor uw reactie. Jammer dat u dit zo ervaren heeft. Er was op die avond inderdaad een tekort aan medewerkers. Vakanties en ziekte. Dit mag geen excuus zijn . We hopen u echter nog wel een keertje terug te zien in ons restaurant.
met vriendelijke groet
Paul

11 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Bij el Pincho terecht gekomen via de restaurant cadeaukaart. Heerlijk gegeten met zn vieren. Bediening vlot, attent en vriendelijk. Eten is uitstekend en alles vers en verzorgd. Dus topavond gehad in dit leuke restaurant op een mooie plek in Haarlem.

Antwoord van management:Gereageerd 12 augustus 2017

Beste Gerbrand.
Hartelijk dank voor je leuke review. We zien jullie natuurlijk graag terug.

11 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Puur genieten daar. Mooie locatie, voortreffelijk eten, menukaart waar je alles wel van wil proeven en 'n prima service. Gezellig terras waar altijd wat te beleven valt.

Antwoord van management:Gereageerd 12 augustus 2017

Beste Madgus.
Hartelijk dank voor je leuke recensie.

Reizigers die Tapasbar El Pincho bekeken, bekeken ook

Haarlem, Noord-Holland
Haarlem, Noord-Holland

In Tapasbar El Pincho geweest? Deel je ervaringen!