Beoordeeld op 16 november 2019 via mobiele applicatie

Ruime nette kamer, hotel heeft perfecte locatie, goed ontbijt en goede service (klantvriendelijk personeel). Badkamer is niet zo netjes afgewerkt, bijv qua schilderwerk, luchtfilter zit stof op. In ontbijtruimte stond de deur open, dus was vrij fris.

Datum van verblijf: november 2019
Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 1 april 2019 via mobiele applicatie

Wat een mooi hotel. Het is recentelijk in stijl verbouwd. Wij hadden een mooi kamer, erg sfeervol en een ruime badkamer. Het ontbijtbuffet is heerlijk. Het personeel is vriendelijk en behulpzaam. Lopend ben je met 10 minuten in het centrum en het is tegen over het station. Wij komen er zeker nog eens terug.

Datum van verblijf: april 2019
Helma H, Guest Relations Manager van Hotel Lion D'Or, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 26 april 2019

Dat is een heel mooie review! Hartelijk dank Birgitte!!

Beoordeeld op 10 maart 2019 via mobiele applicatie

Recent vernieuwd hotel aan station van Haarlem. Hippe stijl. 10’ wandelen van de grote markt. Goed ontbijt. Lekkere koffie standaard op de kamer. Goede regendouche. Ruime bierkeuze in de bar. Niet echt iets op aan te merken. Topper!

Datum van verblijf: maart 2019
Beoordeeld op 24 februari 2019 via mobiele applicatie

Een weekend mogen genieten in dit mooie hotel. Ligging naast station en dichtbij een parkeergarage. Met 10 minuten lopen ben je in het centrum, echt top. De kamers waren heel mooi en schoon. Ook het ontbijt hebben wij als zeer goed ervaren. Rustige sfeer en mooie ingericht. Zeker een aanrader.

Datum van verblijf: februari 2019
Helma H, Manager van Hotel Lion D'Or, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 25 februari 2019

Bedankt voor de mooie review. Altijd leuk te lezen dat gasten het naar hun zin hebben gehad.

Beoordeeld op 29 december 2018

We verbleven hier samen een weekend in november. En genoten van dit prachtige hotel. Zo mooi ingericht. Perfect ontbijt, perfecte kamer. Aardig personeel. Echt een aanrader. We sliepen op begaande grond, maar hadden geen last van rumoer. Misschien de trein...als een licht onweer in de verte...
Ps ramen kunnen wel open, gaat electrisch dmv knop aan kozijn. Kan je bovenraam op een kier zetten

Datum van verblijf: november 2018