• Restaurant
  • Roomservice
  • Inclusief ontbijt
Agoda.com
Zie aanbieding
Hello I'm Local Boutique Hostel(Haarlem)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Bar/lounge
  • Gratis internet
  • Gratis parkeren
Een TripAdvisor-lid
24 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Prima hotel middenin de stad Haarlem. Moderne kamers, fijne bedden en goede badkamer. Houd er wel rekening mee dat parkeren enkel in parkeergarages of betaald op straat kan. Op straat betaal je € 4.50 per uur, zondag is gratis parkeren. Mocht je gratis willen parkeren dan dien je ergens ver weg te parkeren en met de trein verder te reizen. Overigens prima service verder, leuke lounge en vriendelijk personeel. Goede prijs/kwaliteit verhouding.

Verbleef: februari 2018, reisde met familie
22 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Een nachtje hier geslapen. Had om stille kamer gevraagd. Was echter niet op de hoogte van renovatie in t hotel en de werklui die om 08.00 uur in de ochtend letterlijk te verstaan waren op de gang. Ook andere gasten waren goed te horen in de kamer (tv geluid, muziek, voetstappen, deuren). Ook was t erg warm in de kamer, maar het raam open zetten ‘s nachts was vanwege het straatlawaai ook niet te doen. Matras erg hard, en vormeloze slappe kussens. Ben nekpatient, dus was niet fijn. Maar goed, snap dat ik uitzondering ben. Wel erg slecht geslapen door dit alles. Ook echtgenoot kon niet goed slapen van de warmte (radiator hadden we al dichtgedraaid).
Ik miste een prullenbakje in de badkamer. En een föhn.
Pluspunten: nette kamer, erg schoon, nespresso op de kamer (met alleen lungo’s, geen espresso’s), vlakbij centrum, uitgebreid ontbijt.

Verbleef: februari 2018, reisde met een partner
23 december 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit hotel op nog geen 100 meter van het station is erg fijn. Vanaf het hotel ben je in 10 min wandeling op de grote markt. De moderne open lobby en ontbijtzaal zijn heel licht en prettig. De kamers Zijn mooi en schoon en netjes.

Het ontbijt was erg lekker.

Verbleef: december 2017, reisde voor zaken
14 december 2017 beoordeeld

Hotel waar je graag terugkeert: ligging pal naast station, vriendelijk personeel, prachtige (deel nieuwe) kamers, uitstekend ontbijt, goede prijs-kwaliteit verhouding. Kortom: waar een hotel voor een stedentrip aan moet voldoen!

Kamertip: kamer 1. hadden wij. Helemaal nieuw en up to date.
  • Verbleef: december 2017, reisde met een partner
5 april 2017 beoordeeld

Voor ons bezoek aan Keukenhof in Lisse kozen we Haarlem als uitvalsbasis. Het werd een meevaller van formaat. Haarlem is een toffe stad om te vertoeven en het hotel dat we eruit gepikt hadden, loste alle verwachtingen in. Bijzonder vriendelijk en hulpvaardig personeel aan het onthaal, in de lounge, bij het ontbijt. De kamer was luchtig en ruim, de airco werkte perfect, één en Canvas behoorde tot de keuzelijst van tv-zenders (mooi meegenomen voor de aankomst van de Ronde van Vlaanderen net na het inchecken), de bedden waren oké en we hadden een mooie gerieflijke badkamer. Toen we aankwamen, bleek onze kamer nog niet ter beschkking en we kregen meteen een drankje van het huis aangeboden om de (beperkte) wachttijd te overbruggen. Het ontbijt bood alles wat je van ervan kan verwachten: verschillende soorten brood en broodjes, ruime keuze aan beleg, vers fruit en yoghurt, en wie dat wilde kon zelf zijn spiegeleitje bakken ... Enige nadeel: boven ons zat een familie stampers die er geen rekening mee hielden dat ze ook onderburen hadden. Gelukkig duurde het gebonk niet te lang en daar kan het hotel zelf ook niets aan doen. Hoe dan ook, een hotel om terug te keren!

Kamertip: Met z'n tweeën en twee eenpersoonsbedden? Kies kamer 107.
  • Verbleef: april 2017, reisde met een partner