Beoordeeld op 31 juli 2020 via mobiele applicatie

Prachtig hotel! Mooie grote kamer en vooral erg schoon! Ontbijt prima geregeld. Het personeel is erg vriendelijk en gastvrij. Haarlem is een mooie stad en ligt erg centraal. Je bent binnen een kwartier in Zandvoort, Bloemendaal e/o Amsterdam. Wij gaan zeker dit kalenderjaar nog eens weer naar dit hotel!

Datum van verblijf: juli 2020
Paul Buyser, General Manager van Carlton Square Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 7 augustus 2020

Beste Sher,

Even helemaal tot rust gekomen zo te horen?

We zien u graag terug dit kalenderjaar! De koffie staat klaar!

Hartelijk groet,

Beoordeeld op 23 juli 2020 via mobiele applicatie

Van de week hier een Nachtje met mijn dochter gelogeerd.
Goed hotel en heel dicht bij het centrum.
Je kunt er prima winkelen en er zijn heel veel leuke restaurantjes in de buurt en ook mooie musea om te bezoeken.
Kortom van alles te doen in Haarlem.
We komen er zeker nog eens terug.

Beste Schooljuffrouw,

Hartelijk dank voor uw review.

Bedankt voor alle tips voor andere gasten!
We zitten inderdaad heerlijk centraal, de rust voor het hotel maar toch de stad vlak achter het hotel.

Alles is aanwezig! Zien we u snel weer terug?

Met warme groet,

Beoordeeld op 23 juli 2020 via mobiele applicatie

Wij zijn 3 nachten in het Carlton gebleven.

Het personeel is zeer vriendelijk en gastvrij.
Bij aankomt kregen we 2 glaasjes bubbels aangeboden “gezellig”!!! Deze hebben we op het terras genuttigd.

Onze kamer was netjes en verzorgd. We hebben Haarlem goed kunnen verkennen met het Carlton als uitvalsbasis.

Parkeren kan onder het hotel (wel prijzig)
Of op de parkeergarage de dreef ong. 5 min lopen van het hotel. Welke goedkoper is. De Hotelmedewerkers waren zo vriendelijk om zelf deze optie aan te dragen.

Hartelijk dank voor jullie gastvrijheid.

Groetjes Poul en Eva

Dag Paul en Eva,

Dank voor jullie vriendelijke review, fijn om zo de dag te beginnen.

Zo te horen zien we jullie snel weer terug in het hotel?

Het is desnoods heerlijk strandweer!

Voor nu een fijne avond gewenst.

Beoordeeld op 22 juli 2020

vriendelijke ontvangst, goede service, vriendelijk personeel. Het huren van fietsen was geen probleem goede e-bikes.
De parkeergarage vond ik wel duur maar voordeel was dat hij bij het hotel lag en de auto er kon blijven staan.

Kamertip: eventueel vragen naar een kamer met balkon

Dag Ria,

Fijn dat onze net geïnstalleerde e-bike naar wens zijn!

Wij hebben zelf ook parkeerkaarten die u tegen een goedkoper tarief kunt ontvangen. Helaas worden deze ver van te horen gereserveerd waardoor deze niet meer beschikbaar waren. Ik hoop voor een volgende keer wel!

Fijne avond!

Beoordeeld op 21 juli 2020 via mobiele applicatie

Carlton ligt op een rustige plek tegen het centrum van Haarlem. Alle bezienswaardigheden zijn op loopafstand. De receptiemedewerkers zijn vriendelijk en er wordt een uitstekend ontbijt geserveerd. Assortiment en gezelligheid van de bar kunnen beter, evenals de warenkennis.
Prijs/kwaliteit van de kamer is OK. Bedden liggen goed maar ventileren zeer matig.

Datum van verblijf: juni 2020

Beste Christien,

Dank voor de geschreven review.

Fijn dat u zo heeft genoten van uw verblijf! Vervelend dat u niet helemaal tevreden was over het restaurant. Ik zal bovengenoemde feedback meenemen en bespreken met het restaurant.

Ik hoop u snel weer te mogen ontvangen!