Beoordeeld op 8 september 2019 via mobiele applicatie

We namen deel aan een reunie van ruim 40 personen die allemaal 2 nachten in het hotel verbleven en van daaruit Haarlem hebben verkend.

We hebben daar ook ons “gala” diner gehouden. Heerlijk gegeten. Ook verder was het hotel zeer geslaagd met aardig en competent personeel, mooie kamers en een goed ontbijt.

Een echte aanrader ook omdat het op loopafstand is van een aantal bezienswaardigheden zoals het Frans Hals- en het Teijlermuseum.

Datum van verblijf: september 2019
Beoordeeld op 5 september 2019 via mobiele applicatie

Net hotel met een superontbijt. Goede uitvalsbasis voor uitstapjes. Vriendelijk en behulpzame medewerkers.
Kamers ruim en schoon. Mooi terras met heaters en leuk ingericht.
Is de moeite waard om te bezoeken.

Datum van verblijf: september 2019
Beoordeeld op 26 augustus 2019

Super kamer,Zeer vriendelijk personeel.Super bedden.Perfect ontbijt.Het hotel is op loopafstand van het centrum.Leuke stad met veel mogelijkheden.Jammer dat er geen stopcontact in de badkamer was.Verder alles geweldig

Datum van verblijf: augustus 2019
PaulBuyserHaarlem, General Manager van Carlton Square Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd vandaag

Beste Henri,

Hartelijk dank voor de mooie woorden over je verblijf bij Carton Square.

Dank voor de opmerking over het stopcontact. Jammer dat wij je niet hebben kunnen helpen tijdens het verblijf, maar er zit op iedere badkamer een stopcontact in wandgedeelte van de föhn.

Wij zien er naar uit je in de toekomst weer te ontvangen!

Geniet van de dag, warme groet,

Beoordeeld op 23 augustus 2019 via mobiele applicatie

Haarlem heeft het Frans Hals museum, het Teyler's museum. Mooie straatjes, leuke winkeltjes dus heerlijk shoppen en wandelen. Daarbij twee nachtjes in het Carlton Square hotel. Prima hotel, goed restaurant. Zeer vriendelijk personeel. Kortom een topuitje.

Datum van verblijf: augustus 2019
PaulBuyserHaarlem, General Manager van Carlton Square Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 8 september 2019

Beste Henk,

Wat leuk om te lezen dat je zo hebt genoten van de paar dagen in Haarlem en Carlton Square!

We zien er naar uit je in de toekomst weer te mogen ontvangen!

Met een vriendelijke groet uit Haarlem,

Beoordeeld op 17 augustus 2019

Goed ontbijt, vriendelijk en behulpzaam personeel. Moiie kamer. Goede bedden . Badkamer is wat klein. Vooral bij het douchen (moet in bad) is het soms wat behelpen. In het algemeen een perfect hotel voor een paar daagjes Haarlem.

Beste reinboers,

Hartelijk dank voor deze review. Goed om te lezen dat u heeft genoten van de service, de kamer, en de bedden tijdens uw verblijf bij Carlton Square.
Wij hebben verschillende mogelijkheden als het om de badkamers gaat. We hebben badkamers met walk-in douche of met een bad. Hopelijk kunnen wij u bij een volgend verblijf de badkamer met walk-in douche aanbevelen!

Met hartelijke groet uit Haarlem,