Beoordeeld op 23 juni 2018 via mobiele applicatie

Een weekend in het Carlton is een feestje! Vriendelijk personeel, prima kamers, heerlijke regendouche in de badkamer. Water, koffie of thee staat voor je klaar. 5 minuten lopen naar het centrum.
Ontbijt is erg volledig en de kwaliteit is heel goed. Ook het diner was erg lekker. Kortom een aanrader!!!!!

Verbleef: juni 2018, reisde met vrienden
ArwinPaulidesHaarlem, General Manager van Carlton Square Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 6 juli 2018

Beste Monique,

Wauw! Bedankt voor de positieve review en de aanbeveling. Geweldig dat het verblijf een feestje was! Dat horen we graag. Onze centrale locatie om de hoek van het stadscentrum is inderdaad de perfecte basis voor een bezoek aan de stad. Fijn dat jullie op een heerlijk verblijf en een toffe Bar & Kitchen Zocher ervaring terug kunnen kijken.

We kijken ernaar uit jullie vaker te verwelkomen in Haarlem!

Beoordeeld op 12 juni 2018

Personeel super en vriendelijk
Mooie ligging, met name terras fijne plek om te zitten
Kamers goed en schoon
Lekker en uitgebreid ontbijt

Kortom, helemaal niets tekort gekomen!

Als ik nog een keer naar Haarlem ga, kom ik hier zeker terug

• Verbleef: juni 2018, reisde met vrienden

Beste Natasja,

Bedankt voor de lovende woorden, fijn om te horen dat alles naar wens was en dat jullie zo van ons terras en het ontbijt in Bar & Kitchen Zocher hebben genoten.

Tof dat jullie wederom voor ons kiezen voor een volgend verblijf in Haarlem!

Met zonnige groet,

Beoordeeld op 10 juni 2018

Prachtig hotel en van alle gemakken voorzien! Heerlijke bedden, overheerlijke rainshower, minibar, strijkijzer en strijkplank. Gebruik badjas en badslippers en heel vriendelijk personeel. Ook het ontbijtbuffet is meer dan overheerlijk.

• Verbleef: juni 2018, reisde met vrienden
ArwinPaulidesHaarlem, General Manager van Carlton Square Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 25 juni 2018

Beste Karja,

Bedankt voor de mooie review en de aanbeveling! Geweldig dat jullie zo hebben genoten van alles gedurende het verblijf en in het bijzonder van de heerlijke regendouche! Fijn dat jullie ook hebben genoten van ons uitgebreide en gevarieerde ontbijtbuffet met “live cooking” en heerlijke barista koffie.

Zien we jullie snel weer dit jaar?

Groeten uit Haarlem,

Beoordeeld op 7 juni 2018 via mobiele applicatie

Mooie ligging van het hotel, aan de rand van het centrum. Prachtige entree, worden ontvangen door een jonge dame die nog in de leer was. Prima, werd bijgestaan door een ervaren dame. Kamer was wel gedateerd, overigens wel schoon en lekker ruim. Heerlijke douche, alleen de wastafel liep niet goed weg. Bed was prima, door het weer was het erg warm s'nachts en de airconditioning kon niet de verkoeling brengen die je zou wensen.....ligt misschien ook aan het type bed. Prima hotel en goed ontbijt.

Verbleef: juni 2018, reisde met een partner

Beste Inge,

Hartelijk dank voor de fijne review en de specifieke complimenten over de ontvangst, leuk! We zijn nog steeds volop in beweging op het gebied van renoveren van kamers, de badkamers zijn inmiddels allemaal vernieuwd. Bedankt voor de terugkoppeling over de airconditioning. De laatste weken waren er inderdaad tropische temperaturen in Haarlem.

We hopen jullie snel weer te mogen verwelkomen!

Beoordeeld op 30 mei 2018 via mobiele applicatie

Dit hotel hadden we geboekt omdat we een aantal weken in Haarlem trainen voor een marathon. Het hotel ligt vrij dichtbij het centrum. Parkeergarage ligt onder het hotel. Super handig. Kamers zijn gewoon perfect. De bedden zijn echt goed door het traag schuim. Super. Badkamer is goed en alles is netjes schoon. Ontbijt is goed, alleen vonden wij het een beetje vreemd dat tijdens het ontbijt de vloer nog gedweild moest worden. We waren wel erg vroeg, maar advies is wel om het voor die tijd te doen. Uitstraling is gewoon perfect. Personeel is super vriendelijk en zijn ook lekker trendy gekleed. Niet zo formeel wat je nog wel eens ziet. Dus dit is echt een aanrader. Wij komen zeker nog een paar keer terug.

Verbleef: mei 2018, reisde met een partner
ArwinPaulidesHaarlem, General Manager van Carlton Square Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 19 juni 2018

Beste Ruud,

Wauw! Bedankt voor de positieve en lovende woorden over jullie verblijf bij ons in mei! Erg leuk dat we jullie deze week weer mogen verwelkomen. Onze centrale locatie om de hoek van het stadscentrum is inderdaad de perfecte basis voor een bezoek aan onze stad. Fijn dat jullie op een heerlijk verblijf en een toffe Bar & Kitchen Zocher ervaring terug kijken.

Wij kijken er naar uit jullie vaker te verwelkomen deze zomer!