• Inclusief ontbijt
Besparingsmelding! 15% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 15% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 169 per nacht.

Gratis annuleren tot 04/08
  • Roomservice
  • Gratis parkeren
Besparingsmelding! 12% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 12% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 139 per nacht.

Stayokay Haarlem(Haarlem)(Heel veel waar voor je geld!)
Gratis annuleren tot 01/08
Boek nu, betaal bij aankomst
  • Gratis parkeren
Priceline
Gratis annuleren tot 02/08
Boek nu, betaal bij aankomst
  • Inclusief ontbijt
Hello I'm Local Boutique Hostel(Haarlem)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Bar/lounge
  • Gratis internet
28 mei 2018 beoordeeld

We waren hier eerder geweest. En ook deze keer heeft het onze verwachting weer waar gemaakt.
Nette ontvangst. De kamer was al gereed toen we aankwamen om 11:00 uur in de ochtend. We hadden dat een dag eerder per mail bevestigd gekregen.
Verder gewoon een fijn hotel, de kamer is schoon en van alle gemakken voorzien. En natuurlijk op loopafstand naar het centrum.

Verbleef: mei 2018, reisde met een partner
ArwinPaulidesHaarlem, General Manager van Carlton Square Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 8 juni 2018

Beste Jacqueline,

Bedankt voor de lovende woorden over jullie verblijf! Tof dat jullie wederom hebben genoten en dat alle verwachtingen zijn waargemaakt! We doen altijd ons best om een vroege check-in te verzorgen zodat onze gasten optimaal kunnen genieten! Fijn dat dit bij jullie ook gelukt is.

Zien we jullie snel weer terug bij ons in Haarlem!?

Met warme groet,

21 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Voor de eerste keer in Haarlem en we zijn verrast! Wat een heerlijke stad om in rond te wandelen: prachtige gevels, groene straatjes, hofjes en heerlijke terrasjes.
Hotel Carlton Square ligt op prima loop afstand van alles. Kamer is prima: schoon, fijne bedden, geen geluidsoverlast. Roomservice dikke prima: weten lampen aan te krijgen wat het ons niet lukte .
Ontbijt prima maar zo jammer dat er goedkope "sinaasappelsap' staat: zet een Zümex neer iedereen wel een sapje.
(en we zitten midden in het aardbeien seizoen.... was ook lekker geweest: sorry, stukje beroeps deformatie).
Haarlem we komen nog eens terug en dan zou Carlton Square opnieuw het hotel van onze keuze zijn!

Verbleef: mei 2018, reisde met een partner
ArwinPaulidesHaarlem, General Manager van Carlton Square Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 11 juni 2018

Beste gast,

Wauw, bedankt voor het delen van de mooie review! Geweldig dat jullie zo hebben genoten van alles gedurende het verblijf en goed om te horen dat jullie aangenaam verrast waren door de prachtige en unieke stad Haarlem. Onze centrale locatie om de hoek van het stadscentrum is het inderdaad de perfecte basis voor een bezoek aan onze stad. Fijn dat jullie ook hebben genoten van ons uitgebreide en gevarieerde ontbijtbuffet met “live cooking” en barista koffie. Bedankt voor de opmerking en “aardbeien tip”, zeer gewaardeerd…:)

Zien we jullie snel weer bij ons in Haarlem?

Met gastvrije groet,

10 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Samen met mijn moeder twee dagen in Haarlem geweest. Hebben twee dagen slecht weer gehad maar het was heerlijk om in het hotel te vertoeven met een kop koffie. Zeer vriendelijk en professioneel personeel kregen duidelijk uitleg en een tip waar we de auto konden parkeren en nog een aantal tips waar we leuke winkeltjes konden vinden. Mooi hotel en nette kamers zeker een aanrader

Verbleef: april 2018

Beste Anouk,

Bedankt voor de positieve review! Leuk dat je met je moeder bij ons bent verbleven. Fijn om te horen dat de overnachting naar wens was en dat jullie van de eigentijdse sfeer en het ontbijt in Bar & Kitchen Zocher hebben genoten. Ons team bestaat uit echte Haarlemse locals die precies weten op welke leuke plekken je moet zijn in Haarlem.

We verwelkomen jullie graag nog een keer met hopelijk een lekker zonnetje en warme temperaturen op het terras van Bar & Kitchen Zocher!

Hartelijke groet uit Haarlem,

4 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben het heerlijk gehad hier. Vriendelijk personeel en schone en nette kamers.
Goed ontvangst. Duidelijke uitleg hoe naar het centrum te komen en welke bus je moet nemen hoe je verder kan reizen.

Verbleef: mei 2018, reisde met familie

Beste Anneke,

Bedankt voor de fijne review! Goed om te horen dat jullie een heerlijk verblijf hebben gehad en hebben genoten van jullie dagen weg in het mooie Haarlem!
Veel van onze collega’s zijn echte “locals” en delen niets liever dan de leukste plekken en hotspots van de stad.

Mogen we jullie snel weer verwelkomen?

Groeten uit Haarlem,

29 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Sinds hotel is vernieuwd is het er prima verblijven.
Mooi restaurant leuke bar en goede vergaderruimte.
Centraal gelegen en makkelijk berijdbaar vanaf Schiphol voor buitenlandse collega’s.
Personeel heel vriendelijk. Prima kamers

Verbleef: april 2018, reisde voor zaken

Beste Erwin,

Bedankt voor de fijne review met de mooie complimenten. We zijn blij om te horen dat het verblijf naar wens was en dat onze compleet vernieuwde vergaderfaciliteiten goed zijn bevallen.

Zien we je snel weer bij ons in Haarlem?

Hartelijke groet,