“Zo maar ff een weekendje ”
Beoordeling van Carlton Square Hotel

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 11 websites!
Carlton Square Hotel
Beoordeeld als nr. 1 van 13 hotels in Haarlem
1 december 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat een ongelooflijk goed hotel..
Als je binnen komt voelt het gelijk warm aan en je voelt je gelijk thuis...
Prachtige kamers en heeeeeeelll goeie bedden.....boxsprings.....
Kamers zijn super mooi....groot genoeg om een weekendje te vertoeven..
Het personeel is ook geweldig en staan je met een glimlach op te vangen of het nu ontbijt of diner is maar met stip springt Stefannie er uit met haar geweldige glimlach en haar eigen gemaakte capuchino.....geweldig hoe ze dat doet en een grote pluim verdient....
We gaan hier zeker nog een keer terug komen want dit is echt nogmaals.......een prachtig hotel...groetjes Ed en Doreen Willemsen uit Wehl

Verbleef: December, 2017, reisde met familie
ArwinPaulidesHaarlem, General Manager van Carlton Square Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 18 december 2017

Beste Ed & Doreen,
Wauw! We krijgen spontaan een glimlach op ons gezicht van het lezen van deze review. Daar doen we het voor! Heel fijn dat jullie zo’n super verblijf hebben gehad in Carlton Square. Alle complimenten over de kamers, onze TopperBox bedden, ons team – in het bijzonder Stephanie - en Bar & Kitchen Zocher vinden we fantastisch om te lezen. We verwelkomen jullie graag snel weer, ook dan kunnen jullie uiteraard op onze glimlach rekenen! :) Met gastvrije groet, Arwin Paulides

27 november 2017 beoordeeld

Een uitstekend hotel, mooie kamers, gastvrij personeel, prima ontbijt, kortom een aanrader om te verblijven.
Wij hebben ons verblijf als zeer positief ervaren.
Het centrum van Haarlem is dichtbij evenals de musea.

Verbleef: November, 2017, reisde met vrienden

Beste gast,
Wat een fijne en lovende woorden over jullie verblijf! Geweldig om te lezen dat alles naar wens was. Carlton Square ligt inderdaad op een perfecte locatie in het centrum van Haarlem. Alle winkels, restaurants en bezienswaardigheden liggen om de hoek. Met als extra leuke bijkomstigheid een bijzondere plek naast één van de mooiste parken in Haarlem. Dank voor de review en tot snel!
Met gastvrije groet, Arwin Paulides

12 november 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit hotel is mooier dan de buitenzijde doet vermoeden. Prima service, nette kamer . Bed kon beter, beetje kuilig. Het bijbehorende restaurant had een gezellige sfeer en het ontbijtbuffet was uitstekend . Prima uitvalsbasis om naar Haarlem en naar kennemer duinen gebied te gaan.

Verbleef: November, 2017, reisde met een partner

Beste gast,
Leuk om te lezen dat jullie positief verrast waren bij binnenkomst! Onze locatie is inderdaad perfect voor een paar dagen weg in Haarlem en omgeving. Zeer centraal gelegen met om de hoek het stadscentrum van Haarlem, de Kennemer Duinen en Amsterdam. Fijn dat het gevarieerde ontbijt in Bar & Kitchen Zocher goed in de smaak viel, echter wat jammer dat het bed voor u niet helemaal naar wens was. Al onze kamers zijn onlangs voorzien van nieuwe TopperBox bedden met een memory foam topper welke zich vormt naar het lichaam. We krijgen hierover erg veel complimenten, echter blijft dit uiteraard een persoonlijke voorkeur. We hopen jullie in de nabije toekomst weer bij ons in Haarlem te mogen verwelkomen! Met hartelijke groeten,
Arwin Paulides

5 november 2017 beoordeeld

Het restaurant / lobby is kwa stijl en inrichting hedendaags. De kamers mogen een update hebben. Het personeel is zeer vriendelijke en behulpzaam!

Een uitgebreid en prima ontbijtbuffet en échte vers gezette cappuccino als je daar om vraagt.

Uitstekende bedden!

• Verbleef: November, 2017, reisde met een partner
ArwinPaulidesHaarlem, General Manager van Carlton Square Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 6 december 2017

Beste John & Saskia,
Mooi om te horen dat ons vernieuwde restaurant Bar & Kitchen Zocher in de smaak valt. We zijn zelf ook erg trots op de eigentijdse design en stijl.
We waarderen de terugkoppeling betreffende de kamers en het design. Een deel van onze kamers heeft al een update ondergaan, de overige kamers worden de komende tijd gerenoveerd. Ook fijn dat het ontbijt met daarbij onze vers gezette barista cappuccino heerlijk smaakte. Graag verwelkomen wij jullie in de nabije toekomst!
Met warme groet, Arwin Paulides

24 oktober 2017 beoordeeld

Samen een weekendje naar Haarlem geweest en overnacht in het Carlton Square Hotel net buiten het centrum van de stad. Met 5 minuutjes loop je zo de leuke straatjes met winkels en restaurants in. De kamers zijn ruim en schoon en het personeel is vriendelijk. Zeker een aanrader!

Beste gast,
Fijn om te lezen dat jullie een lekker weekend in Haarlem hebben gehad. Haarlem biedt inderdaad veel op culinair, shop en cultureel gebied. Wij zijn zelf ook ontzettend blij met de centrale locatie in het centrum van onze prachtige stad. Wij hopen jullie in de toekomst weer te mogen verwelkomen in het hotel zodat wij jullie nog meer leuke plekken van Haarlem kunnen laten zien.
Met gastvrije groet, Arwin Paulides

16 oktober 2017 beoordeeld

Lekker geslapen op uitstekend bed in nette kamer met ruime bank. Rustige ligging omdat het uitkijkt op de binnenplaats van het hotel. Badkamer ook netjes. Alleen jammer dat er geen bad in zat. Helemaal vreemd als een badjas per persoon is inbegrepen! En voor die prijs had de televisie wel een scherp beeld mogen bieden. Ontbijtbuffet was uitgebreid en van goede kwaliteit. Ook heerlijke koffie. Wel vreemd dat de koffie/thee voor sommige gasten wordt gebracht terwijl anderen het zelf moeten halen. Leerpuntje.

Beste Robert,
Bedankt voor het delen van uw ervaring op Tripadvisor over ons hotel en Bar & Kitchen Zocher. Wij zijn blij om te horen dat jullie hebben genoten van de kamer, onze nieuwe bedden, de stijl van de badkamer en het uitgebreide ontbijtbuffet in Bar & Kitchen Zocher. Ons hotel beschikt inderdaad over een aantal kamers aan de binnenplaats en andere kamers hebben een uitzicht op één van de mooiste parken in Haarlem.
De badjassen bieden wij altijd aan op de Deluxe, Executive kamers en onze suite. Een groot deel is tevens voorzien van een bad. Veel gasten gebruiken echter ook graag na het douchen de badjas. Tijdens het ontbijt bieden wij altijd de extra service om barista koffie uit te serveren naast de koffiemachines bij het buffet.
Hopelijk mogen wij u nog een keer in de toekomst verwelkomen met extra aandacht voor uw opmerkingen! Met warme groet, Arwin Paulides

10 oktober 2017 beoordeeld

Vorige week lekker een dagje Haarlem geweest met mijn vriendin en overnacht in het Carlton Square. De locatie is top, want je loopt binnen 5 minuten in hartje centrum. Je auto parkeer je onder het hotel. Kosten voor een dag zijn €25,-. De kamers zijn schoon en het personeel is super aardig.
's Avonds gezellig gezeten in Zocher (hotelbar/restaurant). 's Ochtends genoten van het prima ontbijtbuffet. Kortom een aanrader.

• Verbleef: Oktober, 2017, reisde met een partner
ArwinPaulidesHaarlem, General Manager van Carlton Square Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 17 oktober 2017

Beste gast,
Ontzettend bedankt voor het achterlaten van de review. Fijn om te lezen dat alles zo goed is bevallen. Het heerlijke ontbijt in Bar & Kitchen Zocher met een ruim assortiment en een vers gebakken eitje geeft u de juiste start om de dag mee te beginnen en vervolgens de binnenstad van Haarlem te verkennen. We raden u aan om tijdens een volgende overnachting te komen dineren aan de open keuken in onze prachtige Bar & Kitchen Zocher. We serveren hier de heerlijkste gerechten en we horen graag wat u lekker vindt! Groeten uit Haarlem, Arwin Paulides

Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Reizigers hebben ook deze hotels in Haarlem bekeken
Amrâth Grand Hotel Frans Hals
Haarlem Hotelsuites
nr. 6 van 13 in Haarlem
61 beoordelingen
Prijzen weergeven

In Carlton Square Hotel geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over Carlton Square Hotel

Adres: Baan 7, 2012 DB Haarlem, Nederland
Locatie: Nederland > Noord-Holland > Haarlem
Voorzieningen:
Bar/lounge Zakencentrum met internettoegang Restaurant Roomservice Suites Rolstoeltoegang Vervoer van/naar luchthaven
Stijl hotel:
Nr. 1 luxe hotel in Haarlem
Nr. 1 romantisch hotel in Haarlem
Nr. 1 voordelig hotel in Haarlem
Nr. 3 zakenhotel in Haarlem
Prijsklasse: € 96 - € 154 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Hotelcategorie:4 ster(ren) — Carlton Square Hotel 4*
Aantal kamers: 124
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Booking.com, TripOnline SA, Expedia, Hotels.com, 5viajes2012 S.L. en HotelQuickly, dus je kunt je reserveringen bij Carlton Square Hotel met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.
Ook bekend als:
Carlton Square Haarlem
Hotel Carlton Square

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?