Carlton Square Hotel
  • Roomservice
  • Gratis parkeren
  • Inclusief ontbijt
  • Inclusief ontbijt
Ibis Styles Haarlem City(Haarlem)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Gratis parkeren
Agoda.com
Besparingsmelding! 11% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 11% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 95 per nacht.

Zie aanbieding
Hello I'm Local Boutique Hostel(Haarlem)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Bar/lounge
  • Gratis internet
12 november 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit hotel is mooier dan de buitenzijde doet vermoeden. Prima service, nette kamer . Bed kon beter, beetje kuilig. Het bijbehorende restaurant had een gezellige sfeer en het ontbijtbuffet was uitstekend . Prima uitvalsbasis om naar Haarlem en naar kennemer duinen gebied te gaan.

Verbleef: november 2017, reisde met een partner
ArwinPaulidesHaarlem, General Manager van Carlton Square Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 18 december 2017

Beste gast,
Leuk om te lezen dat jullie positief verrast waren bij binnenkomst! Onze locatie is inderdaad perfect voor een paar dagen weg in Haarlem en omgeving. Zeer centraal gelegen met om de hoek het stadscentrum van Haarlem, de Kennemer Duinen en Amsterdam. Fijn dat het gevarieerde ontbijt in Bar & Kitchen Zocher goed in de smaak viel, echter wat jammer dat het bed voor u niet helemaal naar wens was. Al onze kamers zijn onlangs voorzien van nieuwe TopperBox bedden met een memory foam topper welke zich vormt naar het lichaam. We krijgen hierover erg veel complimenten, echter blijft dit uiteraard een persoonlijke voorkeur. We hopen jullie in de nabije toekomst weer bij ons in Haarlem te mogen verwelkomen! Met hartelijke groeten,
Arwin Paulides

5 november 2017 beoordeeld

Het restaurant / lobby is kwa stijl en inrichting hedendaags. De kamers mogen een update hebben. Het personeel is zeer vriendelijke en behulpzaam!

Een uitgebreid en prima ontbijtbuffet en échte vers gezette cappuccino als je daar om vraagt.

Uitstekende bedden!

• Verbleef: november 2017, reisde met een partner
ArwinPaulidesHaarlem, General Manager van Carlton Square Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 6 december 2017

Beste John & Saskia,
Mooi om te horen dat ons vernieuwde restaurant Bar & Kitchen Zocher in de smaak valt. We zijn zelf ook erg trots op de eigentijdse design en stijl.
We waarderen de terugkoppeling betreffende de kamers en het design. Een deel van onze kamers heeft al een update ondergaan, de overige kamers worden de komende tijd gerenoveerd. Ook fijn dat het ontbijt met daarbij onze vers gezette barista cappuccino heerlijk smaakte. Graag verwelkomen wij jullie in de nabije toekomst!
Met warme groet, Arwin Paulides

24 oktober 2017 beoordeeld

Samen een weekendje naar Haarlem geweest en overnacht in het Carlton Square Hotel net buiten het centrum van de stad. Met 5 minuutjes loop je zo de leuke straatjes met winkels en restaurants in. De kamers zijn ruim en schoon en het personeel is vriendelijk. Zeker een aanrader!

Beste gast,
Fijn om te lezen dat jullie een lekker weekend in Haarlem hebben gehad. Haarlem biedt inderdaad veel op culinair, shop en cultureel gebied. Wij zijn zelf ook ontzettend blij met de centrale locatie in het centrum van onze prachtige stad. Wij hopen jullie in de toekomst weer te mogen verwelkomen in het hotel zodat wij jullie nog meer leuke plekken van Haarlem kunnen laten zien.
Met gastvrije groet, Arwin Paulides

16 oktober 2017 beoordeeld

Lekker geslapen op uitstekend bed in nette kamer met ruime bank. Rustige ligging omdat het uitkijkt op de binnenplaats van het hotel. Badkamer ook netjes. Alleen jammer dat er geen bad in zat. Helemaal vreemd als een badjas per persoon is inbegrepen! En voor die prijs had de televisie wel een scherp beeld mogen bieden. Ontbijtbuffet was uitgebreid en van goede kwaliteit. Ook heerlijke koffie. Wel vreemd dat de koffie/thee voor sommige gasten wordt gebracht terwijl anderen het zelf moeten halen. Leerpuntje.

Beste Robert,
Bedankt voor het delen van uw ervaring op Tripadvisor over ons hotel en Bar & Kitchen Zocher. Wij zijn blij om te horen dat jullie hebben genoten van de kamer, onze nieuwe bedden, de stijl van de badkamer en het uitgebreide ontbijtbuffet in Bar & Kitchen Zocher. Ons hotel beschikt inderdaad over een aantal kamers aan de binnenplaats en andere kamers hebben een uitzicht op één van de mooiste parken in Haarlem.
De badjassen bieden wij altijd aan op de Deluxe, Executive kamers en onze suite. Een groot deel is tevens voorzien van een bad. Veel gasten gebruiken echter ook graag na het douchen de badjas. Tijdens het ontbijt bieden wij altijd de extra service om barista koffie uit te serveren naast de koffiemachines bij het buffet.
Hopelijk mogen wij u nog een keer in de toekomst verwelkomen met extra aandacht voor uw opmerkingen! Met warme groet, Arwin Paulides

10 oktober 2017 beoordeeld

Vorige week lekker een dagje Haarlem geweest met mijn vriendin en overnacht in het Carlton Square. De locatie is top, want je loopt binnen 5 minuten in hartje centrum. Je auto parkeer je onder het hotel. Kosten voor een dag zijn €25,-. De kamers zijn schoon en het personeel is super aardig.
's Avonds gezellig gezeten in Zocher (hotelbar/restaurant). 's Ochtends genoten van het prima ontbijtbuffet. Kortom een aanrader.

• Verbleef: oktober 2017, reisde met een partner
ArwinPaulidesHaarlem, General Manager van Carlton Square Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 17 oktober 2017

Beste gast,
Ontzettend bedankt voor het achterlaten van de review. Fijn om te lezen dat alles zo goed is bevallen. Het heerlijke ontbijt in Bar & Kitchen Zocher met een ruim assortiment en een vers gebakken eitje geeft u de juiste start om de dag mee te beginnen en vervolgens de binnenstad van Haarlem te verkennen. We raden u aan om tijdens een volgende overnachting te komen dineren aan de open keuken in onze prachtige Bar & Kitchen Zocher. We serveren hier de heerlijkste gerechten en we horen graag wat u lekker vindt! Groeten uit Haarlem, Arwin Paulides