Carlton Square Hotel
US$ 179*
  • Gratis parkeren
US$ 241*
Zie aanbieding
Ibis Styles Haarlem City(Haarlem)(Heel veel waar voor je geld!)
US$ 161*
Priceline
  • Gratis parkeren
US$ 171*
Cancelon
  • Inclusief ontbijt
  • Restaurant
Onze partners hebben geen beschikbaarheid voor de ingevoerde data
  • Inclusief ontbijt
FilterenAlle talen
24 oktober 2017 beoordeeld

Samen een weekendje naar Haarlem geweest en overnacht in het Carlton Square Hotel net buiten het centrum van de stad. Met 5 minuutjes loop je zo de leuke straatjes met winkels en restaurants in. De kamers zijn ruim en schoon en het personeel is vriendelijk. Zeker een aanrader!

• Verbleef: Oktober, 2017, reisde met een partner
ArwinPaulidesHaarlem, General Manager van Carlton Square Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 6 december 2017

Beste gast,
Fijn om te lezen dat jullie een lekker weekend in Haarlem hebben gehad. Haarlem biedt inderdaad veel op culinair, shop en cultureel gebied. Wij zijn zelf ook ontzettend blij met de centrale locatie in het centrum van onze prachtige stad. Wij hopen jullie in de toekomst weer te mogen verwelkomen in het hotel zodat wij jullie nog meer leuke plekken van Haarlem kunnen laten zien.
Met gastvrije groet, Arwin Paulides

16 oktober 2017 beoordeeld

Lekker geslapen op uitstekend bed in nette kamer met ruime bank. Rustige ligging omdat het uitkijkt op de binnenplaats van het hotel. Badkamer ook netjes. Alleen jammer dat er geen bad in zat. Helemaal vreemd als een badjas per persoon is inbegrepen! En voor die prijs had de televisie wel een scherp beeld mogen bieden. Ontbijtbuffet was uitgebreid en van goede kwaliteit. Ook heerlijke koffie. Wel vreemd dat de koffie/thee voor sommige gasten wordt gebracht terwijl anderen het zelf moeten halen. Leerpuntje.

Beste Robert,
Bedankt voor het delen van uw ervaring op Tripadvisor over ons hotel en Bar & Kitchen Zocher. Wij zijn blij om te horen dat jullie hebben genoten van de kamer, onze nieuwe bedden, de stijl van de badkamer en het uitgebreide ontbijtbuffet in Bar & Kitchen Zocher. Ons hotel beschikt inderdaad over een aantal kamers aan de binnenplaats en andere kamers hebben een uitzicht op één van de mooiste parken in Haarlem.
De badjassen bieden wij altijd aan op de Deluxe, Executive kamers en onze suite. Een groot deel is tevens voorzien van een bad. Veel gasten gebruiken echter ook graag na het douchen de badjas. Tijdens het ontbijt bieden wij altijd de extra service om barista koffie uit te serveren naast de koffiemachines bij het buffet.
Hopelijk mogen wij u nog een keer in de toekomst verwelkomen met extra aandacht voor uw opmerkingen! Met warme groet, Arwin Paulides

10 oktober 2017 beoordeeld

Vorige week lekker een dagje Haarlem geweest met mijn vriendin en overnacht in het Carlton Square. De locatie is top, want je loopt binnen 5 minuten in hartje centrum. Je auto parkeer je onder het hotel. Kosten voor een dag zijn €25,-. De kamers zijn schoon en het personeel is super aardig.
's Avonds gezellig gezeten in Zocher (hotelbar/restaurant). 's Ochtends genoten van het prima ontbijtbuffet. Kortom een aanrader.

• Verbleef: Oktober, 2017, reisde met een partner
ArwinPaulidesHaarlem, General Manager van Carlton Square Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 17 oktober 2017

Beste gast,
Ontzettend bedankt voor het achterlaten van de review. Fijn om te lezen dat alles zo goed is bevallen. Het heerlijke ontbijt in Bar & Kitchen Zocher met een ruim assortiment en een vers gebakken eitje geeft u de juiste start om de dag mee te beginnen en vervolgens de binnenstad van Haarlem te verkennen. We raden u aan om tijdens een volgende overnachting te komen dineren aan de open keuken in onze prachtige Bar & Kitchen Zocher. We serveren hier de heerlijkste gerechten en we horen graag wat u lekker vindt! Groeten uit Haarlem, Arwin Paulides

27 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Prima plek, net buiten hartje Haarlem, maar dicht genoeg bij voor een kort wandelingetje naar de binnenstad. Brandschone en prima kamers, misschien iets aan de kleine kant. Ontbijt is goed. Personeel super vriendelijk. Een echte aanrader voor een weekendje Haarlem.

Verbleef: September, 2017, reisde met een partner

Beste gast,
Geweldig om te lezen dat jullie zo’n fantastisch verblijf bij ons hebben gehad. Heel erg bedankt voor het delen op TripAdvisor! Haarlem is inderdaad echt een leuke stad voor een weekendje weg. Zowel cultureel als culinair maar zeker ook op shopping gebied heeft Haarlem veel te bieden. We kijken er naar uit jullie snel weer te mogen verwelkomen in Carlton Square of in Bar & Kitchen Zocher voor een heerlijke cocktail aan onze bar.
Groeten uit Haarlem, Arwin Paulides

11 september 2017 beoordeeld

Prima hotel ,goede kamer en prima service heel vriendelijk en behulpzaam personeel.
en goed ontbijt buffet. echt een aanrader.
niet ver van het centrum, de4 buitenkant v/h hotel niet heel mooi maar de binnen zijde heeft een luxe uitstraling.
van de parkeer garage onder het hotel kom je zo met de lift in het hotel.
één minpunt het parkeren onder het hotel is prijzig.

• Verbleef: September, 2017, reisde met familie
ArwinPaulidesHaarlem, General Manager van Carlton Square Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 19 september 2017

Beste Jan,
Hartelijk dank voor uw review! Wat ontzettend leuk om te lezen dat u een fijn verblijf bij ons hebt gehad en dat u zo verrast bent door ons interieur. Helaas hebben wij geen invloed op de parkeertarieven in deze gemeentelijke parkeergarage. Er zijn gratis parkeermogelijkheden op loopafstand, welke wij bij check-in graag op een plattegrond tonen. Wij vinden het erg leuk om te lezen dat u ons team als zeer vriendelijk heeft ervaren. Wij kijken er naar uit u in de toekomst nogmaals te mogen ontvangen! Hopelijk tot snel weer in Haarlem. Met vriendelijke groet, Arwin Paulides