14 augustus 2017 beoordeeld

Uitstekend hotel op goede locatie voor bezoek aan centrum haarlem, erg fotogeniek interieur, heel prettige service, goede bedden, mooie keuken en goed verzorgd ontbijt ! Parkeergarage onder het hotel, centrum op loopafstand vanaf hotel !

• Verbleef: augustus 2017, reisde met een partner
ArwinPaulidesHaarlem, General Manager van Carlton Square Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 18 augustus 2017

Beste gast,
Ik ben erg blij om te lezen dat u een goed verblijf bij ons heeft gehad. Het heerlijke ontbijt in Bar & Kitchen Zocher geeft u de juiste start om de dag mee te beginnen en vervolgens de binnenstad van Haarlem te verkennen! We zijn zelf ook erg trots op het fotogenieke interieur en we waarderen het dat u uw mooie foto’s op Tripadvisor deelt. Wij kijken er naar uit u in de toekomst nogmaals te verwelkomen.
Hartelijke groet, Arwin Paulides

11 augustus 2017 beoordeeld

Met mijn 11-jarige dochter dagje shoppen in Haarlem en overnacht in Carlton Square (zelf al vaker geweest). Prima hotel, kamers enigszins gedateerd, maar schoon en een heerlijk bed. Vernieuwd badkamer is top! En ook heel prettig een minibar-koelkastje een goed werkene airco.
Kregen bij onze reservering een Zocher borrel plateau aangeboden, dat was zeer attent en erg lekker. Sowiezo een zeer prettige ontvangst bij de receptie, vriendelijk en erg behulpzaam! Ook hebben we genoten van een heerlijk uitgebreid ontbijt.
Hotel ligt op loopafstand van het centrum en de vele lekkere restaurants.
Parkeerkosten zijn hoog (stadstarief helaas), maar het gemak van beneden parkeren en dan zo het hotel in lopen weegt niet op tegen zoeken naar een gratis parkeerplek. Kortom genoten en komen zeker weer terug!

• Verbleef: augustus 2017, reisde met familie

Beste Jose,
Bedankt voor de mooie review en wat fijn om te horen dat jullie een geslaagde moeder en dochter dag hebben gehad! Wij zijn erg blij met de locatie van het hotel, ideaal gelegen voor een weekend Haarlem. Dichtbij de binnenstad maar ook de rust omdat we aan het Frederikspark gelegen zijn. Wij kijken er naar uit om jullie nogmaals in het Carlton Square te mogen verwelkomen! Groeten uit Haarlem, Arwin Paulides

24 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat een fijne plek! Heel goed verzorgd, aardig en zeer dienstverlenend personeel. Prachtige kamers, aan alles is gedacht om de gasten te verwennen. Heel fijn hotel om in het fantastische Haarlem te verblijven!

Verbleef: juli 2017, reisde met vrienden
ArwinPaulidesHaarlem, General Manager van Carlton Square Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 9 augustus 2017

Beste Eva, wat leuk om te lezen dat je een fijn verblijf bij ons hebt gehad. Bedankt voor het delen van de review. Het hotel is inderdaad heel centraal gelegen. Ik zal de complimenten zeker delen binnen het team. We hopen je snel weer te zien in het Carlton Square Hotel en Bar & Kitchen Zocher. Hartelijke groet, Arwin Paulides

16 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij verbleven dit keer twee nachten in het Carlton square hotel in Haarlem. We wilden onszelf trakteren en kozen voor een executive kamer inclusief ontbijt. Ons verblijf leverde onderstaande plussen en minnen op:

+ prima ligging
+ mooie bar/restaurant
+ heerlijk ontbijt
+ mogelijkheid fietsen te huren
+ mooie badkamer
+ fijn bed

- onze kamer viel enorm tegen qua inrichting/gezelligheid. Het was een bijzonder ruime kamer maar vreselijk ongezellig en ouderwets. Dit is echt aan vernieuwing toe. Op een verhoging stond een ronde tafel met vier stoelen die eruitzag voor een prikje op de kop getikt te zijn via Marktplaats. Daarnaast grote houten meubelen en jaren 50 aandoende Engels gordijnen. Wat ons betreft op dit punt absoluut een scheve prijs/kwaliteit verhouding, jammer! Voor dit geld hebben wij absoluut in betere onderkomens verbleven.

Verbleef: juli 2017, reisde met een partner
ArwinPaulidesHaarlem, General Manager van Carlton Square Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 4 augustus 2017

Beste Marloes,

Ontzettend bedankt voor het achterlaten van de review. Het is voor ons altijd heel fijn te lezen wat gasten van ons vinden, zowel positief als verbeterpunten. Het was ook fijn u zojuist telefonisch gesproken te hebben en ik ben blij dat wij u spoedig weer mogen verwelkomen in Haarlem!

Graag tot snel!

Hartelijke groet,
Arwin Paulides

9 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben dit weekend overnacht in dit fijne hotel. Super aardig personeel, mooie ruime kamers met airco, een gevulde minibar en een geweldig uitgebreid ontbijt. Tevens is het erg makkelijk om je auto onder het hotel te parkeren. Naar het centrum lopen is minder dan 10 minuten. Bij een volgend bezoek aan Haarlem weet ik waar we logeren!

Verbleef: juli 2017, reisde met een partner
ArwinPaulidesHaarlem, General Manager van Carlton Square Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 17 juli 2017

Beste Marco,

Ontzettend bedankt voor het achterlaten van de review. Fijn om te lezen dat alles zo goed is bevallen. Het is een mooi compliment dat u wilt terugkeren naar het Carlton Square wanneer u weer in Haarlem bent. Haarlem is ook een prachtige stad om opnieuw te bezoeken. Ons hotel ligt inderdaad op de rand van het centrum, met 3 minuten lopen bent u al in de Grote Houtstraat die erg geliefd is onder de “shoppers”.

Wanneer mogen we u weer verwelkomen?

Hartelijke groet,
Arwin Paulides