• Restaurant
Gratis annuleren tot 28/07
  • Roomservice
Agoda.com
Zie aanbieding
Hello I'm Local Boutique Hostel(Haarlem)(Heel veel waar voor je geld!)
Boek nu, betaal bij aankomst
  • Bar/lounge
  • Gratis internet
Cancelon
  • Gratis ontbijt
Besparingsmelding! 24% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 24% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 201 per nacht.

TripAdvisor
  • Gratis ontbijt
TripAdvisor
  • Gratis parkeren
29 mei 2017 beoordeeld

Kamer beetje ouderwets aangekleed, Jammer dat er geen 1-persoons dekbedden zijn bij tweepersoonsbed. Zachte matras (persoonlijk). Kosten parkeren erg duur voor een weekend. Personeel bij receptie en bar zeer vriendelijk. Ontbijt meer dan voldoende en mooi gepresenteerd. Kamers keurig onderhouden. Perfecte ligging tov centrum.

Kamertip: Wij zaten aan de kant park dus mooi uitzicht vanaf het balkon vanaf de 5e verdieping.
  • Verbleef: mei 2017, reisde met familie
ArwinPaulidesHaarlem, General Manager van Carlton Square Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 27 juni 2017

Beste gast,

Ik ben erg blij om te lezen dat u een goed verblijf bij ons heeft gehad. Ook erg fijn om te lezen dat u heeft genoten van de vriendelijke service, ik zal uw lovende woorden delen binnen ons team. Het heerlijke ontbijt in Bar & Kitchen Zocher met een ruim assortiment en een vers gebakken eitje geeft u de juiste start om de dag mee te beginnen en vervolgens de binnenstad van Haarlem te verkennen.

Wij kijken er naar uit u in de nabije toekomst nogmaals te verwelkomen.

Hartelijke groet,

28 mei 2017 beoordeeld

Leuk hotel in het bruisende centrum van Haarlem, nooit geweten dat het zo'n leuke stad was. Het hotel is van uitstekende kwaliteit en heeft een leuk restaurant. Aan de overkant hebben we op aanraden van de receptie heerlijk gegeten bij restaurant Parck, helemaal super, wij komen snel terug

Kamertip: Leuk hotel, leuke restaurants, gezellige stad
  • Verbleef: mei 2017, reisde met een partner

Beste Roos,

Geweldig om te lezen dat jullie zo’n fantastisch verblijf bij ons hebben gehad. Heel erg bedankt voor het delen op TripAdvisor! Haarlem is inderdaad echt een leuke stad. Zowel cultureel als culinair maar zeker ook op shopping gebied heeft Haarlem veel te bieden.

We kijken er naar uit jullie snel weer te mogen verwelkomen in Carlton Square of in Bar & Kitchen Zocher voor een heerlijke cocktail op het terras.

Hartelijke groet,

11 mei 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Het Carlton Square hotel,
Met 4 personen 2 nachten gelogeerd in dit geweldige hotel.
Complimenten gaan vooral uit naar het super vriendelijke personeel, het comfort en de zeer fijne kamer met een warme sfeer.
Het is eenaanrader deze lokatie te gebruiken voor een verblijf in de mooie en gezellige stad Haarlem.
Alle medewerkers:
JULLIE ZIJN SUPER.

Verbleef: mei 2017, reisde met een partner
ArwinPaulidesHaarlem, General Manager van Carlton Square Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 15 mei 2017

Beste Stef,
Ontzettend bedankt voor de mooie review. Wij vinden het erg leuk om te lezen dat u ons team als zeer vriendelijk heeft ervaren. Hopelijk tot snel weer in Haarlem.
Met vriendelijke groet, Arwin Paulides

7 mei 2017 beoordeeld

Dit verzorgde hotel ligt aan de rand van het centrum van Haarlem, waardoor alle bezienswaardigheden in het centrum uitstekend te voet te bereiken zijn. Het hotel is schoon en de bedden prettig. De gastvrijheid is uitstekend. In het hotel zit een goede bar/restaurant wat het kersje op de cake is voor een geslaagd weekend. Kortom zeer goede prijs/kwaliteit verhouding en service met een glimlach!

• Verbleef: mei 2017, reisde met familie
ArwinPaulidesHaarlem, General Manager van Carlton Square Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 8 mei 2017

Beste gast,
Bedankt dat u uw ervaringen in het Carlton Square en Bar & Kitchen Zocher ook heeft gedeeld op Tripadvisor. Ik ben blij te lezen dat u onze prijs en kwaliteit goed in verhouding vindt. We verwelkomen u graag snel weer en uiteraard kunt u weer op onze glimlach rekenen.

Groeten uit Haarlem,

6 mei 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Prima hotel, centraal gelegen bij centrum. Schone mooie kamers met klein balkon. Vriendelijk personeel ook in het restaurant waar een heerlijk uitgebreid ontbijt werd geserveerd.
Daar ontbrak echt niets aan!

Verbleef: mei 2017, reisde met familie
ArwinPaulidesHaarlem, General Manager van Carlton Square Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 16 mei 2017

Beste Wilma,
Bedankt voor de review op Tripadvisor! Geweldig om te lezen dat u vooral heeft genoten van het ontbijt en ons vriendelijke team dat er alles aan doet om uw verblijf zo comfortabel mogelijk te maken. Wij verwelkomen u graag terug in Haarlem bij ons in het Square! Hartelijke groet, Arwin Paulides