“Zussen weekend!”

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 11 websites!
Carlton Square Hotel
Beoordeeld als nr. 1 van 13 hotels in Haarlem
11 juni 2017 beoordeeld

Het was allemaal perfect!! Zeer vriendelijke medewerkers, heerlijke koffie met taart, schone kamer, heerlijk bed, rustig kunnen slapen, super regendouche, perfect ontbijt met vers fruit!! Kortom we hebben genoten!

Kamertip: Wij zaten aan de achterkant en hadden niet echt uitzicht, maar het was wel een rustige kant. De kame ...
  • Verbleef: Juni, 2017, reisde met vrienden
ArwinPaulidesHaarlem, General Manager van Carlton Square Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 26 juni 2017

Beste Barbara,

Wat een geweldige review om te mogen ontvangen! Bedankt voor jouw enthousiasme en het delen daarvan. Geweldig dat jullie mooie herinneringen hebben aan het zussen weekend bij ons in Haarlem.
Tot snel weer!

29 mei 2017 beoordeeld

Kamer beetje ouderwets aangekleed, Jammer dat er geen 1-persoons dekbedden zijn bij tweepersoonsbed. Zachte matras (persoonlijk). Kosten parkeren erg duur voor een weekend. Personeel bij receptie en bar zeer vriendelijk. Ontbijt meer dan voldoende en mooi gepresenteerd. Kamers keurig onderhouden. Perfecte ligging tov centrum.

Kamertip: Wij zaten aan de kant park dus mooi uitzicht vanaf het balkon vanaf de 5e verdieping.
  • Verbleef: Mei, 2017, reisde met familie
ArwinPaulidesHaarlem, General Manager van Carlton Square Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 27 juni 2017

Beste gast,

Ik ben erg blij om te lezen dat u een goed verblijf bij ons heeft gehad. Ook erg fijn om te lezen dat u heeft genoten van de vriendelijke service, ik zal uw lovende woorden delen binnen ons team. Het heerlijke ontbijt in Bar & Kitchen Zocher met een ruim assortiment en een vers gebakken eitje geeft u de juiste start om de dag mee te beginnen en vervolgens de binnenstad van Haarlem te verkennen.

Wij kijken er naar uit u in de nabije toekomst nogmaals te verwelkomen.

28 mei 2017 beoordeeld

Leuk hotel in het bruisende centrum van Haarlem, nooit geweten dat het zo'n leuke stad was. Het hotel is van uitstekende kwaliteit en heeft een leuk restaurant. Aan de overkant hebben we op aanraden van de receptie heerlijk gegeten bij restaurant Parck, helemaal super, wij komen snel terug

Kamertip: Leuk hotel, leuke restaurants, gezellige stad
  • Verbleef: Mei, 2017, reisde met een partner

Beste Roos,

Geweldig om te lezen dat jullie zo’n fantastisch verblijf bij ons hebben gehad. Heel erg bedankt voor het delen op TripAdvisor! Haarlem is inderdaad echt een leuke stad. Zowel cultureel als culinair maar zeker ook op shopping gebied heeft Haarlem veel te bieden.

We kijken er naar uit jullie snel weer te mogen verwelkomen in Carlton Square of in Bar & Kitchen Zocher voor een heerlijke cocktail op het terras.

11 mei 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Het Carlton Square hotel,
Met 4 personen 2 nachten gelogeerd in dit geweldige hotel.
Complimenten gaan vooral uit naar het super vriendelijke personeel, het comfort en de zeer fijne kamer met een warme sfeer.
Het is eenaanrader deze lokatie te gebruiken voor een verblijf in de mooie en gezellige stad Haarlem.
Alle medewerkers:
JULLIE ZIJN SUPER.

Verbleef: Mei, 2017, reisde met een partner
ArwinPaulidesHaarlem, General Manager van Carlton Square Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 15 mei 2017

Beste Stef,
Ontzettend bedankt voor de mooie review. Wij vinden het erg leuk om te lezen dat u ons team als zeer vriendelijk heeft ervaren. Hopelijk tot snel weer in Haarlem.
Met vriendelijke groet, Arwin Paulides

7 mei 2017 beoordeeld

Dit verzorgde hotel ligt aan de rand van het centrum van Haarlem, waardoor alle bezienswaardigheden in het centrum uitstekend te voet te bereiken zijn. Het hotel is schoon en de bedden prettig. De gastvrijheid is uitstekend. In het hotel zit een goede bar/restaurant wat het kersje op de cake is voor een geslaagd weekend. Kortom zeer goede prijs/kwaliteit verhouding en service met een glimlach!

• Verbleef: Mei, 2017, reisde met familie
ArwinPaulidesHaarlem, General Manager van Carlton Square Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 8 mei 2017

Beste gast,
Bedankt dat u uw ervaringen in het Carlton Square en Bar & Kitchen Zocher ook heeft gedeeld op Tripadvisor. Ik ben blij te lezen dat u onze prijs en kwaliteit goed in verhouding vindt. We verwelkomen u graag snel weer en uiteraard kunt u weer op onze glimlach rekenen.

Groeten uit Haarlem,

6 mei 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Prima hotel, centraal gelegen bij centrum. Schone mooie kamers met klein balkon. Vriendelijk personeel ook in het restaurant waar een heerlijk uitgebreid ontbijt werd geserveerd.
Daar ontbrak echt niets aan!

Verbleef: Mei, 2017, reisde met familie
ArwinPaulidesHaarlem, General Manager van Carlton Square Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 16 mei 2017

Beste Wilma,
Bedankt voor de review op Tripadvisor! Geweldig om te lezen dat u vooral heeft genoten van het ontbijt en ons vriendelijke team dat er alles aan doet om uw verblijf zo comfortabel mogelijk te maken. Wij verwelkomen u graag terug in Haarlem bij ons in het Square! Hartelijke groet, Arwin Paulides

2 mei 2017 beoordeeld

Begin Januari ben ik samen met mijn dochter weer naar Carlton geweest. Bij de receptie weer hartelijk ontvangen door de receptionist daar het onze 5e keer was aan het hotel maakte men er direct een feestje van. Een upgrade naar een mooie kamer, we voelden ons echte jubilarissen. De bedden zijn werkelijk heerlijk en badkamer erg ruim en alles goed schoon. Mijn dochter heeft voor veel producten voedselintolerantie, bij de receptie vertelde ze ons dat we de volgende keer het gewoon aan kunnen geven voor het ontbijt en dat ze daar dan rekening mee houden. Dat gaan we zeker doen de volgende keer. Het ontbijtbuffet was zeer uitgebreid en het personeel zeer vriendelijk. Het blijft een feestje om naar de mooie stad Haarlem te gaan en zeker met de geweldige overnachtingen in Carlton. Op loopafstand naar het centrum waar de leuke winkeltjes zijn. Wij kijken al weer uit naar onze volgende keer.

Kamertip: Alle kamers zijn ruim opgezet.
  • Verbleef: Januari, 2017, reisde met familie

Beste Anita,
Wow, we zijn ontzettend trots dat uw vijfde verblijf in het Carlton Square ook weer een feestje was! Het is voor ons inderdaad geen enkele moeite om tijdens uw volgende verblijf rekening te houden met de voedselintolerantie van uw dochter. Ik geef de grootse complimenten door aan mijn team en we verwelkomen u graag weer in het Carlton Square en Bar & Kitchen Zocher! Hartelijke groet, Arwin Paulides

Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Reizigers hebben ook deze hotels in Haarlem bekeken
Amrâth Grand Hotel Frans Hals
Haarlem Hotelsuites
nr. 6 van 13 in Haarlem
61 beoordelingen
Prijzen weergeven

In Carlton Square Hotel geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over Carlton Square Hotel

Adres: Baan 7, 2012 DB Haarlem, Nederland
Locatie: Nederland > Noord-Holland > Haarlem
Voorzieningen:
Bar/lounge Zakencentrum met internettoegang Restaurant Roomservice Suites Rolstoeltoegang Vervoer van/naar luchthaven
Stijl hotel:
Nr. 1 luxe hotel in Haarlem
Nr. 1 voordelig hotel in Haarlem
Nr. 1 romantisch hotel in Haarlem
Nr. 3 zakenhotel in Haarlem
Prijsklasse: €96 - €154 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Hotelcategorie:4 ster(ren) — Carlton Square Hotel 4*
Aantal kamers: 124
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Booking.com, TripOnline SA, Expedia, Hotels.com, 5viajes2012 S.L. en HotelQuickly, dus je kunt je reserveringen bij Carlton Square Hotel met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.
Ook bekend als:
Carlton Square Haarlem
Hotel Carlton Square

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?