“Gezellig restaurant met gemiddeld eten”
Beoordeling van Dodici

Dodici
Reserveren met
Dodici is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 24 van 397 Restaurants in Haarlem
Keukens: Internationaal
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
10 december 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Onlangs samen met vriendin hier op zaterdag avond gedineerd. Reserveren is noodzakelijk wil je hier op een zaterdag eten.

Het is een mooi ingericht Italiaans restaurant op een uitstekende lokatie. De bediening is vriendelijk en werkt hard. Iets meer medewerkers in de bediening zou beter zijn om de soms lange wachttijden te voorkomen. Het eten is gemiddeld qua keuze en goed qua kwaliteit. De bruchetta’s vooraf zijn lekker maar redelijk aan de prijs. De combinatie van warme hapje is uitstekend en origineel.

De hoofdgerechten zijn smakelijk maar weinig verassend: gebakken zalm, kabeljauw, hamburger en pasta.

De wijnkaart bevat een aantal mooie Italiaanse, Spaanse en Franse wijnen. Sommige daarvan zijn echter zwaar overprijst.

Op zaterdag lijkt het restaurant meer op een gezellige borrelcafe in plaats van een romantisch restaurant. Het is heeeeel erg rumoerig en je kunt elkaar soms slecht verstaan. Voor een romantisch diner kun je beter elders kijken. Voor gezellig eten met vrienden en lang blijven hangen met mooie wijn is dit een uitstekende plaats.

Datum van bezoek: december 2018

10 november 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Gisteren geboekt bij Dodici om gezellig met mijn vriendin om bij te kletsen. Werd geplaatst en moesten vervolgens 10 minuten wachten voordat wij konden bestellen. Fles wijn besteld en besloten om geen diner te nemen maar een kaas plankje. Tot twee keer toe op zeer onvriendelijke manier verteld dat dit niet de bedoeling was. Ja zo jaag je wel trouwe gasten en hun entourage weg.

Datum van bezoek: november 2018
19 oktober 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Getipt door een Haarlemse lunchten wij op het kleine terras net om de hoek van de Grote Markt. Originele broodjes, vriendelijke bediening en mooie zaak. We werden begroet met een karafje water en een glimlach. De boterhammen smaakten net zo heerlijk als ze eruit zagen. Maar (klein minpunt) daar was de prijs ook wel naar. Aanrader als je niet in de toeristische drukte wilt zitten.

Datum van bezoek: oktober 2018
8 oktober 2018 beoordeeld

Eerst aan een lekkere latte en daarna heerlijke wijn gedronken die door zeer vriendelijke dame geserveerd werd. De anderen hadden ook een lekkere lunch. heel goed dat er gratis een karaf water geserveerd wordt.

Datum van bezoek: oktober 2018
Bedank M.VAN A
31 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Vandaag wezen lunchen bij Dodici.
Snel een tafel gevonden en daarna ook vlot een glas wijn ontvangen met tafelwater. Tevens kregen wij de menukaart.
Restaurant was lang niet vol maar personeel had meer oog voor elkaar dan voor de klanten.
Na best wel even te hebben gewacht onze bestelling doorgegeven. Dat was een plankje met kaas, worst, paling en andere producten van het huis. Kan niet anders melden dat dit prima smaakte. De serveerster had meer oog voor een vaste gast dan voor de klanten. Tafel werd niet opgeruimd en werd ook niet gevraagd of we nog wat wilden gebruiken. Jammer want het is een leuke zaak met prima eten. Wel een aandachtspunt wat mij betreft. Zeker met een ruim aanbod van gelijkwaardige restaurants.

Datum van bezoek: augustus 2018

Reizigers die Dodici bekeken, bekeken ook

Haarlem, Noord-Holland

In Dodici geweest? Deel je ervaringen!