“Eten prima helaas geld dat niet voor de bediening”
Beoordeling van Dodici

Dodici
Reserveren met
Dodici is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 24 van 393 Restaurants in Haarlem
Keukens: Internationaal
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Reserveringen
31 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Vandaag wezen lunchen bij Dodici.
Snel een tafel gevonden en daarna ook vlot een glas wijn ontvangen met tafelwater. Tevens kregen wij de menukaart.
Restaurant was lang niet vol maar personeel had meer oog voor elkaar dan voor de klanten.
Na best wel even te hebben gewacht onze bestelling doorgegeven. Dat was een plankje met kaas, worst, paling en andere producten van het huis. Kan niet anders melden dat dit prima smaakte. De serveerster had meer oog voor een vaste gast dan voor de klanten. Tafel werd niet opgeruimd en werd ook niet gevraagd of we nog wat wilden gebruiken. Jammer want het is een leuke zaak met prima eten. Wel een aandachtspunt wat mij betreft. Zeker met een ruim aanbod van gelijkwaardige restaurants.

5 augustus 2018 beoordeeld

Gezien de naam Dodici wlden we hier een pizza eten, Deze stond niet op de kaart, daarom kozen we voor een hamburger met vlees van Schotse hooglanders uit de duinen ronom Haarlem. In plaats van wijjn kozen we een lekker glas speciaalbier uit een van de mooie specialiteiten op hun mooie bierkaart. Ze schenken hier trouwens ook lekkere cocktails.

21 juni 2018 beoordeeld

Restaurant gevonden op Tripadvisor na zoeken voor een gelegenheid voor een afspraak met een familielid met een aantal mensen.
Bij binnenkomst meteen te woord gestaan en gevraag wat we wensten.
Gestart met lekkere verschillende soorten koffie voor ieder.
Daarna hadden wij even tijd nodig om een keuze te kunnen maken, dus liet de bediening ons even met rust, maar daarna was het kennelijk vrij druk in de zaak en duurde het even voordat ze weer bij ons terugkwamen.
We hebben verschillende lunch gerechten besteld en deze waren goed verzorgt en smakelijk.

27 maart 2018 beoordeeld

Vanmiddag kaasplankje met wijn genuttigd, gezellig samen met vriendin. Wat opviel was de zuinig ingeschonken glazen, nog niet eens halfvol. Het kaasplankje was eveneens heel `zuinig`: hele kleine stukjes kaas op een kaal plankje. Er lag een piepklein stukje chutney op en twee hele kleine stukjes brood. Best aan de prijs...

31 januari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijke wentelteefjes, als je een energie boost nodig hebt. Kan bijna doorgaan voor een gebakje. Lekkere broodjes, en een gin tonic kaart. Leuke bediening!

Reizigers die Dodici bekeken, bekeken ook

Haarlem, Noord-Holland
Haarlem, Noord-Holland

In Dodici geweest? Deel je ervaringen!