“Heerlijk gegeten, prima bediening!”
Beoordeling van Stempels

Stempels
Geclassificeerd als nr. 48 van 376 Restaurants in Haarlem
Keukens: Nederlands
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
14 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Na 's middags te zijn neergestreken voor een drankje en een hapje ( heerlijke bitterballen!), besloten om in de Brasserie nog een hapje te eten.
Mijn partner bestelde de gegrilde zeebaars met risotto en ik de hamburger speciaal.
Zeebaars met risotto was perfect en de hamburger ( flinke jongen!) mooi gebakken en lekker sappig.
Kortom prima eten voor beschaafde prijs! Zeker voor herhaling vatbaar!

10 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Tijdens de open monumentendag hier geweest. Mooi weer dus vol terras. Geen probleem voor de bediening snel en keurig. De lunch was Toppie met een Joppie bier.

3 september 2017 beoordeeld

Buiten gegeten met z'n drieën. In de granensalade met mango was geen mango te ontdekken, en de salade caprese met brood kwam zonder brood. Het was vervolgens lastig de bediening bij de tafel te krijgen, maar het werd toen wel opgelost door de bediening. Helaas was de granensalade ook mét mango een teleurstelling: saai en smakeloos.
Al met al niet voor herhaling vatbaar.

1 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Een heerlijke lunch genuttigd op dit terras. Kaart niet echt uitgebreid, maar voor ons prima. Personeel was vlot en vriendelijk. Aanrader om te bezoeken!

27 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Gemoedelijk terras met prachtig uitzicht op de kerk. Illy koffie was lekker. Bediening was in de ochtend nog wel druk met wat groepen, hierna waren ze vriendelijk.

Reizigers die Stempels bekeken, bekeken ook

Haarlem, Noord-Holland

In Stempels geweest? Deel je ervaringen!