TripAdvisor
Zoeken
Vandaag geopend: 11:30 - 19:00
Hoogtepunten uit beoordelingen
Gewoon de beste

Persoonlijk contact, kleine groepen en een uitgebreide uitleg. De 2de keer met Jeroen mee. Heel ... meer lezen

4 weken geleden beoordeeld
woutersst
Haarlem, Nederland
Leuke rondvaart met een supervriendelijke Jeroen

Wat de rondvaart door de grachten van Haarlem extra leuk maakte, was de super vriendelijke Jeroen ... meer lezen

Beoordeeld op 16 september 2019
oetpostert
Posterholt, Nederland
Lees alle 292 beoordelingen

Google
Aanbevolen ervaringen in en in de buurt van Haarlem
vanaf US$ 12,49
vanaf US$ 17,03
vanaf US$ 32,92
Beoordeeld op 2 september 2019 via mobiele applicatie

Een leuke tocht door de grachten van haarlem. Schipper jeroen is een enthousiaste verteller van de wetenswaardigheden van Haarlem en beschikt daarnaast ook over de nodige ad-hoc heemkennis.
Jeroen betoont de nodige flexibiliteit in aanlegmogelijkheden en zorgde al met al voor een geslaagd evenement.
Met een sloep kom je onder de lage bruggen door en heb je een groter bereik en meer variatie dan met een kajuitboot.

Wij kunnen terug zien op een geslaagde dag en kunnen Haarlem Canal Tours (opstappen tegen over no. 17), ten zeerste aanbevelen.

Datum van activiteit: september 2019
HaarlemCanalTours, Owner van Haarlem Canal Tours, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 3 september 2019

Hartelijk dank voor uw positieve en uitgebreide 5-sterren review en voor het aanbevelen van Haarlem Canal Tours! Ik ben blij dat u van de rondvaart en Haarlem heeft genoten!

Beoordeeld op 30 augustus 2019 via mobiele applicatie

En leuke relaxte boottocht onder leiding van een sympathieke jongeman met een vlotte babbel. Vriendelijk, sociaal en voorkomend. Weet veel over de stad te vertellen.

Datum van activiteit: augustus 2019

Hartelijk dank voor uw positieve review! Ik ben blij dat u van Haarlem en de rondvaart heeft genoten.

Beoordeeld op 28 augustus 2019 via mobiele applicatie

Hele leuke boottocht gehad met mijn lieve Omi! Jeroen verteld enthousiast over de geschiedenis van Haarlem met zijn bijzondere en mooie plekken! Zeker een aanrader als je een dagje in Haarlem bent !

Datum van activiteit: augustus 2019
HaarlemCanalTours, Owner van Haarlem Canal Tours, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 29 augustus 2019

Beste Lisanne,

Dank je voor je positieve en 5-sterren review! Ik vond het heel leuk om jou en je Omi aan boord van 'De Cornelia' te ontvangen en door de stad te varen. En ik ben blij dat jullie van de rondvaart hebben genoten!

We zien elkaar ongetwijfeld wel weer eens op of aan het Spaarne!

Beoordeeld op 25 augustus 2019

Als je een boottochtje door Haarlem wil doen moet je dit zeker hier doen. Heerlijk gezeten in een mooie sloep en schipper Jeroen is superaardig. Voor elke passant/boot een groet, voor de passagiers leuke enthousiaste uitleg. En een lange tour door Haarlem van zeker 75-90 minuten. Top aanrader! Tip: je kan op de boot ook drankjes kopen, handig bij de warme dagen :)

Datum van activiteit: augustus 2019
HaarlemCanalTours, Owner van Haarlem Canal Tours, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 30 augustus 2019

Beste Poekem,

Dank je voor je positieve en 5-sterren review en voor het aanraden van Haarlem Canal Tours! Ik ben blij dat je van Haarlem, 'De Cornelia' en de rondvaart hebt genoten! En dank je voor de tip; de sloep is uitgerust met koeling en ik heb frisdrank en water aan boord. Bij aanvang en tijdens mijn introductie geef ik dat meestal aan en waarschijnlijk ben ik dat dit keer vergeten, mijn excuses daarvoor.

Wellicht nog eens tot ziens in Haarlem!

Beoordeeld op 25 augustus 2019 via mobiele applicatie

Bijzondere rondvaart. Jeroen weet heel veel te vertellen over Haarlem, met gevoel voor humor en persoonlijke aandacht. In de open sloep kun je alles goed zien en ook de smallere grachteb bevaren. Onderhoudend van de eerste tot de laatste minuut. Een dikke aanrader!

Beste Arjan,

Dank je voor je positieve en 5-sterren review! Ik ben blij dat je van Haarlem en de rondvaart hebt genoten!