Beoordeeld op 7 februari 2020 via mobiele applicatie

Een nacht doorgebracht in dit hotel voor een weekendje Haarlem. Niu dairy is modern strak, heeft een eigentijdse kleurstelling. Wij hadden een townster kamer. Deze was gelegen aan de rustige achterzijde.
Qua zit mogelijkheden was dit in deze kamer beperkt, een zitzak en een klein bureau. Leuke details zijn de lampen van melkflessen en de gouden koekop aan de muur. Flatscreen met uitstekend beeld. De badkamer was wel erg compact, maar voorzien van een prima douche. Geen aparte wc, deze staat net voor de wastafel. Ontbijt is prima voor de prijs. Tevens is er een bar en een koelvitrine waar je drankjes kan kopen.
Dit is hotel is op loopafstand van station 15 min en van het centrum 2 minuten. Ook de nabij gelegen Jopenkerk is leuk om een lokaal biertje te drinken of iets te eten.
Voor herhaling vatbaar. Geen parkeerruimte voor auto’s, wel openbare parkeergarage op loopafstand.

Datum van verblijf: februari 2020
Beoordeeld op 28 december 2019 via mobiele applicatie

Met het gezin 3 dagen naar Haarlem geweest. Prima hotel, dicht bij het centrum met vriendelijk personeel. Meestal vinden wij hotelkamers benauwd en hebben we de behoefte om een raam open te zetten. Hier was dat niet het geval. Prima temperatuur en atmosfeer.
Het enige nadeel is dat er geen parkeerplaatsen zijn. Daarom niet de volle punten.

Datum van verblijf: december 2019
Beoordeeld op 14 november 2019

De naam geeft het al een beetje aan maar de link zit hem in het feit dat dit een oude melkfabriek is geweest. Is een Hotel wat modern en strak is ingericht en aan de rand van het centrum is gelegen.
Heeft geen traditionele brede receptie maar feitelijk 2 kleine zuilen met laptops wat de receptie is. Ondanks dat eerdere beoordelingen aangaven dat personeel niet behulpzaam zou zijn is dit absoluut niet mijn waarneming. Keurige ontvangst, behulpzaam en geen enkel probleem bagage achter laten. Wij hadden een iets luxere kamer geboekt met uitstekend slaapcomfort, ruim, koffie-en thee te zetten op te kamer met een eigen machine met capsules. Ontbijt ook prima echter relatief beperkte eetzaal qua capaciteit. Al met al prima voor een city-trip of verblijf in Haarlem.

Datum van verblijf: november 2019
Beoordeeld op 22 oktober 2019

Heb het verblijf als erg onpersoonlijk ervaren. Bij inchecken kon er amper een begroeting vanaf, iets wat helaas niet kon wanneer ik gewoon de lobby binnen kwam. De kamers zijn erg basic ingericht.

Het beddengoed wordt niet verschoond, het bed werd ' slechts' opgemaakt (sliep er 5 nachten). Bij binnenkomst waren de twee glazen in de badkamer ook gebruikt en vies. De glazen zijn tijdens mijn verblijf ook niet verschoond of vervangen. In de prullenbak heeft de hele dag tijd geen vuilniszak gezeten.

Kamertip: Gasten begroeten bij binnenkomst. Kamer goed poesten (inclusief schone glazen)
Datum van verblijf: oktober 2019
  • Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 16 oktober 2019

Een hip hotel met een jonge frisse neus voor liefhebbers van een Haarlem's stadsbezoek. Heel comfortabele kamers. Weinig omgevingsgeluiden. Prima ontbijtmogelijkheden en goede service. Dicht bij het centrum.

Datum van verblijf: oktober 2019