Beoordeeld op 28 december 2019 via mobiele applicatie

Met het gezin 3 dagen naar Haarlem geweest. Prima hotel, dicht bij het centrum met vriendelijk personeel. Meestal vinden wij hotelkamers benauwd en hebben we de behoefte om een raam open te zetten. Hier was dat niet het geval. Prima temperatuur en atmosfeer.
Het enige nadeel is dat er geen parkeerplaatsen zijn. Daarom niet de volle punten.

Datum van verblijf: december 2019
Beoordeeld op 14 november 2019

De naam geeft het al een beetje aan maar de link zit hem in het feit dat dit een oude melkfabriek is geweest. Is een Hotel wat modern en strak is ingericht en aan de rand van het centrum is gelegen.
Heeft geen traditionele brede receptie maar feitelijk 2 kleine zuilen met laptops wat de receptie is. Ondanks dat eerdere beoordelingen aangaven dat personeel niet behulpzaam zou zijn is dit absoluut niet mijn waarneming. Keurige ontvangst, behulpzaam en geen enkel probleem bagage achter laten. Wij hadden een iets luxere kamer geboekt met uitstekend slaapcomfort, ruim, koffie-en thee te zetten op te kamer met een eigen machine met capsules. Ontbijt ook prima echter relatief beperkte eetzaal qua capaciteit. Al met al prima voor een city-trip of verblijf in Haarlem.

Datum van verblijf: november 2019
Beoordeeld op 22 oktober 2019

Heb het verblijf als erg onpersoonlijk ervaren. Bij inchecken kon er amper een begroeting vanaf, iets wat helaas niet kon wanneer ik gewoon de lobby binnen kwam. De kamers zijn erg basic ingericht.

Het beddengoed wordt niet verschoond, het bed werd ' slechts' opgemaakt (sliep er 5 nachten). Bij binnenkomst waren de twee glazen in de badkamer ook gebruikt en vies. De glazen zijn tijdens mijn verblijf ook niet verschoond of vervangen. In de prullenbak heeft de hele dag tijd geen vuilniszak gezeten.

Kamertip: Gasten begroeten bij binnenkomst. Kamer goed poesten (inclusief schone glazen)
  • Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 16 oktober 2019

Een hip hotel met een jonge frisse neus voor liefhebbers van een Haarlem's stadsbezoek. Heel comfortabele kamers. Weinig omgevingsgeluiden. Prima ontbijtmogelijkheden en goede service. Dicht bij het centrum.

Beoordeeld op 7 oktober 2019

Helaas liet de binnentemperatuur te wensen over. voor gasten zowel als voor het personeel
Personeel was flexibel en erg behulpzaam. Informeel contact erg prettig. Ook de mogelijkheid om ,s avonds nog wat te eten was een prettige bijkomstigheid

Kamertip: Hygiënisch goed in orde. Ontbijt prima. Jammer da er op de slaapkamer maar 1 kleedje lag. De vloer in de badkamer voelde erg koud aan