“Heerlijk.... ”

Geclassificeerd als nr. 195 van 382 Restaurants in Haarlem
Wijk: Centrum
Wijk: Centrum
30 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Prima tapas, 3 dagen in de week onbeperkt voor vaste prijs! Grote porties, echt een aanrader! Aanwinst voor Haarlem

22 januari 2018 beoordeeld

doe wat men beloofd .
Tapaz tegen een goede prijs en kwaliteit verhouding.
op Basis wat ik heb gekregen , kom ik zeker weer terug,
ik wel er wel een half uurtje rijden voor over,
Want er is niets bij mijn in de buurt die het overtreft, wat ik daar heb gehad

15 januari 2018 beoordeeld

Een top restaurant, uitstekende bediening, gastvrij, echte Spaanse koks en het eten is fantastisch. Alles smaakt even lekker. Heerlijke sangria. Hier moet je echt gegeten hebben, en dan zal je daar zeker terugkomen. Het beste Spaanse tapas-restaurant in Haarlem.

15 januari 2018 beoordeeld

een vriendelijke ontvangst en bediening, in de open keuken 2 vriendelijke spaanse koks met verstand van zaken.
ikzelf als verwende spaanse keuken liefhebber echt een aanrader.

10 januari 2018 beoordeeld

Heerlijk gegeten en heerlijke sangria. Je voelt je direct welkom en de bediening is heel vriendelijk. Normale prijzen en zelfgemaakte, authentieke gerechtjes.

Reizigers die Ricardoz Tapas bekeken, bekeken ook

In Ricardoz Tapas geweest? Deel je ervaringen!