Beoordeeld op 24 juni 2020

Alles was prima en personeel gaf goede tips! Hotel was gunstig gelegen en voldoende parkeerplaatsen aanwezig. Centrum lopen is te doen, en is mooie wandeling.
Door de corona extra maatregelen getroffen maar daar hadden wij weinig hinder van.

Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
Radisson Blu, Marketing van Ibis Styles Haarlem City, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 15 juli 2020

Beste Magerritsma,hartelijk vank voor het delen van uw positieve ervaringen. We hopen u nog eens te mogen verwelkomen in ons hotel in Haarlem. Fijne en zonnige week toegewenst! Met vriendelijke groet, het ibis Styles team

Beoordeeld op 23 juni 2020

Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
Sophie Prins, Marketing van Ibis Styles Haarlem City, reageerde op deze beoordelingGereageerd 3 weken geleden

Beoordeeld op 15 juni 2020

Een verblijf zal niet tegenvallen hier. Het is een goed betaalbaar heel functioneel hotel. Alles zit er op en aan en is goed doordacht. Daardoor ook super schoon en opgeruimd. Als je op zoek bent naar een sfeervol hotel is dit niet de juiste keuze. Geen leuke omgeving of sfeervol drink of eetgelegenheid.

Datum van verblijf: juni 2020

Beste Cris, heel veel dank voor het delen van uw ervaringen. We hopen u nog eens te mogen verwelkomen in ons hotel in Haarlem. Fijne en zonnige week toegewenst! Met vriendelijke groet, het ibis Styles team

Beoordeeld op 12 december 2019 via mobiele applicatie

Prima hotel op goed bereikbare lokatie, parking voor de deur (tegen betaling). Geen megahotel, maar dat vinden wij wel prettig. Alleen een nachtje geslapen en ontbeten. Prima! We hadden een twin standaard kamer. Geen gehorig hotel, wel op drukke lokatie.

Datum van verblijf: december 2019
IbisStylesHaarlem, Marketing van Ibis Styles Haarlem City, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 17 december 2019

Beste Alexanderopreis, wat fijn om te horen dat jullie ons hotel als prettig ervaren hebben. We willen u bedanken voor het verblijven in ons hotel en hopen u weer te mogen verwelkomen. Met vriendelijke groet, het team van ibis Styles Haarlem City Hotel

Beoordeeld op 9 december 2019

Hotel zag er keurig uit en de kamer zelf ook.
Enige minpuntje aan de kamer vond ik dat er geen telefoon aanwezig was om de receptie te bellen.

Ontbijt was gewoontjes maar wel oke. Alleen jammer dat de ontbijthoek zeer klein is waardoor iedereen elkaar in de wegloopt.

Enige echte struikelpunten van het verblijf was dat er verzocht werd om €50,- borg te betalen. Dit zou dan zijn voor het eventuele gebruik van de mini bar en mochten wij iets kapot maken.
Echter bij het uitchecken was er helemaal geen notitie gemaakt dat wij borg hadden betaald en hadden ook geen bonnetje mee gekregen. Wij moesten onze afschrift laten zien anders hadden wij het niet terug gekregen, wij kregen de borg terug zonder enige check op de minibar en de kamer. Waarom moet je dan überhaupt borg betalen?
Andere struikelpunt is dat je alles met pin moet betalen, niks kan cash betaalt worden.

Datum van verblijf: december 2019
IbisStylesHaarlem, Marketing van Ibis Styles Haarlem City, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 11 december 2019

Beste Maxime, Hartelijk dank voor het schrijven van uw review. Wat fijn om te lezen dat u ons hotel en kamer er keurig uit vindt zien. Allereerst excuses voor de eventuele verwarring m.b.t. de borg. Volgens onze administratie heeft u uw borg inderdaad teruggekregen mijn collega's zijn echter vergeten u hiervan een bonnetje te geven. Wij zullen hier in de toekomst meer alert op zijn. We zijn inderdaad een cashless hotel, we proberen dit zoveel mogelijk te communiceren zodat onze gasten niet voor een verrassing komen te staan. We hopen dat u desalniettemin een aangenaam verblijf heeft gehad en hopen u in de toekomst nog eens te mogen verwelkomen. Met vriendelijke groet, het team van ibis Styles Haarlem City Hotel