Beoordeeld op 12 december 2019 via mobiele applicatie

Prima hotel op goed bereikbare lokatie, parking voor de deur (tegen betaling). Geen megahotel, maar dat vinden wij wel prettig. Alleen een nachtje geslapen en ontbeten. Prima! We hadden een twin standaard kamer. Geen gehorig hotel, wel op drukke lokatie.

Datum van verblijf: december 2019
IbisStylesHaarlem, Marketing van Ibis Styles Haarlem City, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 17 december 2019

Beste Alexanderopreis, wat fijn om te horen dat jullie ons hotel als prettig ervaren hebben. We willen u bedanken voor het verblijven in ons hotel en hopen u weer te mogen verwelkomen. Met vriendelijke groet, het team van ibis Styles Haarlem City Hotel

Beoordeeld op 9 december 2019

Hotel zag er keurig uit en de kamer zelf ook.
Enige minpuntje aan de kamer vond ik dat er geen telefoon aanwezig was om de receptie te bellen.

Ontbijt was gewoontjes maar wel oke. Alleen jammer dat de ontbijthoek zeer klein is waardoor iedereen elkaar in de wegloopt.

Enige echte struikelpunten van het verblijf was dat er verzocht werd om €50,- borg te betalen. Dit zou dan zijn voor het eventuele gebruik van de mini bar en mochten wij iets kapot maken.
Echter bij het uitchecken was er helemaal geen notitie gemaakt dat wij borg hadden betaald en hadden ook geen bonnetje mee gekregen. Wij moesten onze afschrift laten zien anders hadden wij het niet terug gekregen, wij kregen de borg terug zonder enige check op de minibar en de kamer. Waarom moet je dan überhaupt borg betalen?
Andere struikelpunt is dat je alles met pin moet betalen, niks kan cash betaalt worden.

Datum van verblijf: december 2019
IbisStylesHaarlem, Marketing van Ibis Styles Haarlem City, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 11 december 2019

Beste Maxime, Hartelijk dank voor het schrijven van uw review. Wat fijn om te lezen dat u ons hotel en kamer er keurig uit vindt zien. Allereerst excuses voor de eventuele verwarring m.b.t. de borg. Volgens onze administratie heeft u uw borg inderdaad teruggekregen mijn collega's zijn echter vergeten u hiervan een bonnetje te geven. Wij zullen hier in de toekomst meer alert op zijn. We zijn inderdaad een cashless hotel, we proberen dit zoveel mogelijk te communiceren zodat onze gasten niet voor een verrassing komen te staan. We hopen dat u desalniettemin een aangenaam verblijf heeft gehad en hopen u in de toekomst nog eens te mogen verwelkomen. Met vriendelijke groet, het team van ibis Styles Haarlem City Hotel

Beoordeeld op 23 september 2019

Fijne bedden, schone nette kamer, goed ontbijt, goed parkeren, aardig personeel, fietsen in afgesloten fietsenhok. Nadeel: gehorig met raam open aan voorzijde. Kamer wel goed op temp met airco. Goede uitvalsbasis naar centrum en naar zandvoort

Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
IbisStylesHaarlem, Marketing van Ibis Styles Haarlem City, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 15 oktober 2019

Beste Loes, Uw geweldige feedback motiveert ons enorm. We zijn je ook erg dankbaar voor je constructieve woorden. Met vriendelijke groet, het team van ibis Styles Haarlem City Hotel

Beoordeeld op 7 september 2019

Leuk informeerl hotel op een goede locatie. Dichtbij Zandvoort, Schiphol en Amsterdam. Haarlem zelf als plaats is ook leuk. Zeer ruime kamers, heel goed bed, goede kussens! Goed ontbijt en vriendelijke mensen!

Datum van verblijf: september 2019

Bedankt voor je geweldige feedback. Uw beoordeling is een heel mooi compliment voor ons hotel en het hele team! We zijn erg blij dat u volledig tevreden bent met ons. Met vriendelijke groet, het team van ibis Styles Haarlem City Hotel

Beoordeeld op 6 september 2019

Prima hotel. Hadden kamer aan de voorkant daar veel lawaai van verkeer en trein. Met raam dicht goed te doen.
Prima locatie voor stad en strand. Hadden de fietsen mee en ook die konden we stallen in een ruimte die kon worden afgesloten.

• Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com

Beste janineagteres, Bedankt voor je review over het ibis Styles Haarlem City Hotel. We stellen het op prijs dat u de tijd heeft genomen voor deze uitgebreide review. Met vriendelijke groet, ibis Styles Haarlem City Hotel team