“Culinair genot”
Beoordeling van Bistrobar Indonesia

Bistrobar Indonesia
Reserveren met
Bistrobar Indonesia is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 66 van 393 Restaurants in Haarlem
13 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Een overheerlijke indische rijsttafel gegeten, in een mooi restaurant met vriendelijke bediening. TOP!

12 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit is Indisch smullen!!! Gekozen voor 2 indo streetfood snacks (perkedel jagung is een aanrader!) 3 gerechten en nasi erbij. Van lekker pittig (Ayam rudjak) tot zoet of kruidig (daging be pase). De ikan pepesan was iets kleiner van formaat dan de overige gerechten, maar erg smaakvol. Twee desserts om het af te maken. Complimenten voor het personeel en de communicatie per mail na reservering via de website.

12 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Vriendelijk ontvangen (reserveren, want druk). Erg lekkere voorgerechten. Heerlijke rijsttafel. Alles erg mooi gepresenteerd met een duidelijke uitleg over wat het was. Erg vriendelijke bediening. Prachtige lokatie in een oud bankgebouw. Een aanrader!

12 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Echt even anders, heerlijke atmosfeer, mooie inrichting. Zonder reservering toch op vrijdagavond een plekje gekregen. En dan de smaak, net als het interieur echt even anders. Heerlijke hapjes streetfood absolute aanrader. Goede wijnen, heerlijke rijsttafel; ga daar eten!

11 augustus 2018 beoordeeld

Via Groupon een deal gekocht voor 4 personen voor een rijsttafel. Wij hadden er al eens eerder gegeten met een deal en dat was zeer goed bevallen. Bar Bistro Indonesia is een mooie sfeervolle en verzorgde ambiance waar het goed toeven is. De gerechtjes, evenals de desserts, zagen er prachtig en kleurrijk uit en smaakten heerlijk. De service was ook goed met vriendelijke bediening.
Alhoewel het restaurant zonder deal voor mij wat te duur is, vond ik de drankjes die wij bestelden qua prijs wel mee vallen. Ik houd me dus graag aanbevolen voor een volgende deal.

Reizigers die Bistrobar Indonesia bekeken, bekeken ook

Haarlem, Noord-Holland

In Bistrobar Indonesia geweest? Deel je ervaringen!