“Geweldige eten en goede service”
Beoordeling van Restaurant Morris

Restaurant Morris
Geclassificeerd als nr. 164 van 382 Restaurants in Haarlem
31 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten icm de restaurantkaart. Hele goede bediening met geweldig eten. De inrichting is leuk en industrieel. Absoluut een aanrader voor ontspannen en zeer goed eten.

24 januari 2018 beoordeeld

We waren met een groep van 12 en hebben ons laten verrassen. Heerlijk vlees en vis, heerlijke bijgerechten, zalige friet en een prettig geprijsde rekening. Bediening professioneel en supervriendelijk. Toiletten schoon! Aanrader!

4 januari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Hier voor een lunch geweest. Heerlijke steak gegeten en lekkere burger. Aardige bediening en leuke ambiance.

23 december 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Wauw wat een heerlijke picanha hebben wij gegeten. Ruim 800 gram, dus ideaal om te delen. Geserveerd met verschillende heerlijke sausjes en sides. Daarbij dronken wij een lekker glaasje rood. Ook zeer goede en vriendelijk bedieding. Top avond gehad!

2 november 2017 beoordeeld

Ook omdat dit vrij nieuwe restaurant in de Wijnspijswandeling door Haarlem zat, waren we weer van de partij. Een unieke kans voor een korte kennismaking. En dat is gelukt! Morris doet prettig aan, stoere inrichting, met verschillende soorten tafels: hoge bartafels, gezellige nissen om met een groepje mensen te zitten en gewone tafels. De bediening is vriendelijk en het gerechtje dat wij hadden was smaakvol.
Met een klein terras voor de deur met uitzicht op het Spaarne (ochtendzon) is het hier in de zomer vast leuk bootjes kijken. Graag tot een volgende keer!

Reizigers die Restaurant Morris bekeken, bekeken ook

Cruquius, Noord-Holland
Hoofddorp, Haarlemmermeer

In Restaurant Morris geweest? Deel je ervaringen!