“Een avond uit!”
Beoordeling van Diga

Diga
Reserveren met
Bespaar tot 20% wanneer je online reserveert *
Diga is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 81 van 391 Restaurants in Haarlem
30 mei 2018 beoordeeld

Heerlijke avond gehad bij Diga door het fijne en zorgzame personeel. We dronken een goede fles rosé en deelde de verschillende voorgerechtjes. Deze waren goed en verrassend van smaak. Helaas waren ze ons vergeten en hebben we er een uur op moeten wachten. Wel weer het fijne personeel dat uit zichzelf excuses kwam maken en ons koffie aanbood. De vis hoofdgerechten vonden wij niet spannend en klein, als tip: meer groente bij het gerecht maakt er al een compleet hoofdgerecht van.
Fijn restaurant, wel wat prijzig.

23 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Na een tip van mijn dochter zijn er vanavond wezen eten bij Diga op het terras. Voorheen een Italiaans buffet concept en heden met nieuwe eigenaar en concept een aanrader! Enorm leuke en spontane bediening en heerlijk eten er ook nog eens prachtig uitziet.
We begonnen met rauwe tonijn voorgerecht waar alle smaken in te proeven waren. Heerlijk! Daarna kalfsvlees met een bitterbal van kalfstong, aubergine puree en groene asperges. Toe Lambada aardbeien met sorbetijs en een vanille crème van geitenmelk (althans dat geloof ik). Echt heerlijk allemaal.
En zoals gezegd hele vlotte en vriendelijke bediening!

23 april 2018 beoordeeld

De presentatie is mooi, de ambiance is goed en het personeel heel alert en vriendelijk. Het eten is alleen niet zo bijzonder. Een vispannetje is een stuk witvis en 2 garnalen, de Italiaanse uiensoep, waar ik overigens nog nooit van had gehoord was eigenlijk gewoon smerig (over smaak valt natuurlijk niet te twisten) en de costolette was ok, maar een beetje overheersende smaak. Een pretentieuze kaart, maar allemaal net niet zeg maar.

21 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij hadden een tafel gereserveerd maar bij aankomst was het restaurant vol. Of we een kwartiertje wilden wachten. (Hoewel dit eigenlijk al geen vraag was maar een mededeling.) Het kwartiertje werd een half uur en zelfs toen was er nog geen tafel vrij. Bij navraag kregen we eigenlijk een zeer onredelijke en bijdehante reactie. Blijkbaar heeft netjes reserveren geen zin.

12 april 2018 beoordeeld

Weer fantastisch gegeten. Alles wordt vers gemaakt en met liefdevol geserveerd door spontane medewerkers. Aanrader. Let wel: boeken via Tripadvisor 20% korting.

Reizigers die Diga bekeken, bekeken ook

Haarlem, Noord-Holland
Haarlem, Noord-Holland

In Diga geweest? Deel je ervaringen!