Beoordeeld op 11 april 2020

Prachtig gebouw van buiten en binnen. Verrassende ruimtes en vertrekken. Mooie, verschillende kamers. Goede en meedenkende service. Heerlijk ontbijt. Echt een heel leuk en ontspannen paradijs voor uw verblijf!

Datum van verblijf: april 2020
claudia v, Eigenaar van Boutiquehotel Staats, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 15 april 2020

hartelijk dank voor de mooie review. Fijn dat het verblijf zo naar wens is geweest, ondanks dat we door de 'corona richtlijnen' wat aanpassingen in de dienstverlening hebben moeten doorvoeren. Hopelijk nog eens tot ziens!

Beoordeeld op 2 januari 2020 via mobiele applicatie

Leuk ingericht hotel dichtbij t centrum van haarlem. Perfect voor n nachtje haarlem!
Het hotel is tof en het personeel is leuk. Parkeren kan alleen tegen betaling, maar als je een kwartiertje lopen over hebt kan je ook bij een winkelcentrumpje je auto parkeren. Deze parkeerplek gaat wel dicht dus je moet ff lezen wanneer t open is

Datum van verblijf: januari 2020
claudia v, Eigenaar van Boutiquehotel Staats, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 4 januari 2020

Dank voor de feedback. De parkeergarage onder het station is ook een redelijk betaalbaar alternatief voor straatparkeren.
Graag nog eens tot ziens!

Beoordeeld op 23 juni 2019 via mobiele applicatie

Een hotel in een bescheiden straat vlakbij het station en niet ver van het centrum. Eerste indruk: leuk, gezellig. Tweede indruk: prima faciliteiten, behulpzame medewerkers en inspirerend interieurontwerp. Koffie en ander drinken in een ruimte waarin ook een tafeltennistafel staat. En er een beetje uitziet als een keuken. Grappig. We sliepen in een kamer op de hoogste verdieping van dit voormalige schoolgebouw. Kamer is niet ruim, maar dat is ook niet nodig; alles wat je nodig hebt is er; zeker omdat het doel van ons bezoek, de binnenstad van Haarlem is. Prima ervaring dus. Misschien enige kanttekening: het pand heeft geen lift. Voor wie traplopen lastig is: reserveer op een lage verdieping.

Datum van verblijf: juni 2019
claudia v, Eigenaar van Boutiquehotel Staats, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 18 augustus 2019

Dank voor de feedback, graag tot ziens

Beoordeeld op 17 april 2019 via mobiele applicatie

Perfecte lokatie, perfect hotel, vriendelijk personeel.
Super fijn verblijf in n mooie kamer. Wat een mooi hotel!
Ligging was ideaal, dicht bij de stad en station.
Fietsverhuur bij het hotel is aan te raden.
Ik kan iedereen aanraden dit hotel te boeken..

Datum van verblijf: april 2019
claudia v, Eigenaar van Boutiquehotel Staats, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 18 april 2019

Dank voor de prachtige beoordeling, fijn dat jullie genoten hebben, graag tot ziens

Beoordeeld op 20 maart 2019 via mobiele applicatie

In maart een nachtje hier verbleven met zijn tweeën. We verbleven in de erg hippe roze kamer op de 2e verdieping. Douche midden in de kamer, alles mooi afgewerkt en gestyled en een heel lekker bed.

Geen gebruik gemaakt van het ontbijt, vonden we te duur / genoeg leuke koffietentjes in de stad. Hebben wel gezellig koffie gedronken in de "huiskamer". Erg leuk concept!

Al met al zeker een aanrader als je een nachtje naar Haarlem wilt.

Datum van verblijf: maart 2019