Beoordeeld op 6 november 2019 via mobiele applicatie

Zeer hartelijke ontvangst gehad; om precies 12.00u op de 1e maandag van de maand... Yep... alarmtest!! Gastheer kwam ons bij de voordeur ophalen; op de 1e etage kennis gemaakt met de gastvrouw en vervolgens zeer uitgebreid uitleg gehad over Haarlem & omgeving. Daarna naar etage 2, naar onze kamer. Heel netjes, schoon, up-2-date, echt TOP!!! We voelden ons meteen helemáál thuis.
Ontbijt ‘s ochtends...? Goed verzorgd, koffie of thee naar keuze, verse jus, eitje... niks te klagen!
Hotel B&B Malts durf ik elke bezoeker van Haarlem aan te raden!

Datum van verblijf: november 2019
Beoordeeld op 30 oktober 2019

Voor een nacht overnachten in Haarlem dit hotel gevonden. gesitueerd in een oud gebouw boven een winkel. De entree was via een gewone voordeur. Met daarachter een hoge trap. Daar was ik niet op voorbereid. Na het beklimmen van 32 treden kwamen wij de de receptie. De ontvangst was zeer hartelijk en wij kregen meteen wat te drinken en allerlei adviezen over een bezoek aan de stad. Daarna werd ons onze kamer gewezen waarvoor wij nogmaals 22 treden omhoog moesten. Maar dat was dan ook de enige tegenvaller voor mijn niet zo optimale knieën. Het kamer was groot genoeg en het bed bleek die nacht heerlijk. De badkamer ensuite was goed ingericht en alles zag er picobello uit goed schoon en mooi glimmend wat mocht glimmen.
Het ontbijt de volgende morgen was ruim goed voorzien en ook hier werden wij lekker bediend en geholpen bij alles.
Afgezien van de trap i.v.m. mijn minder goede knieën kan ik alleen maar zeggen ga naar dit hotel. Mooi in het centrum van Haarlem gelegen

Beoordeeld op 15 oktober 2019

Midden in het centrum van Haarlem en toch goed bereikbaar omdat er grote parkeergarages op loopafstand liggen. Ik had een 'late night' check in en werd vooraf keurig gebeld over de procedure, waar de sleutel lag, enzovoort. De kamers zijn niet groot, maar als je er alleen maar komt om te slapen, helemaal prima. Badkamer is mooi, fris, modern en schoon. Ontbijt is helemaal geweldig. Zeer uitgebreid, vers en lekker. Zeer aardige gastvrouw en gastvrouw.

• Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 13 oktober 2019 via mobiele applicatie

Voor de derde keer bij Malts gelogeerd.
Zeer vriendelijke gastheer en dame.
Fijne kamer, basis maar van alle gemakkelijk voorzien.
Prima ontbijt met verse jus en een hele collectie de Ruyter beleg.
Gezellige huiskamerachtige sfeer waar je s avonds ook nog prima een wijntje of theetje kan drinken.
Kortom; wij komen terug!

Beoordeeld op 5 april 2019 via mobiele applicatie

Naar deze accommodatie gegaan vanwege de vele goede recensies. Verwachtingen waren hoog en zijn waargemaakt. Leuk kleinschalig hotel in het centrum. Alles op loopafstand. Goede ontvangst (wat een B&B onderscheid van een hotel), prima ontbijt en alles was schoon en zag er vrij nieuw uit. Aanrader dus!

Datum van verblijf: april 2019