Vandaag geopend: 10:00 - 22:30
Opslaan
Hoogtepunten uit beoordelingen
Briljante escaperoom

Super! Zeer gevarieerde puzzels, onverwachte wendingen en creatief gemaakt. Voor alle niveaus te ... meer lezen

Beoordeeld op 1 oktober 2020
AnneHylo
Erg leuke room

Vandaag de escaperoom Haarlems verzet gedaan. Erg leuk opgezet met leuke enthousiaste begeleiding ... meer lezen

Beoordeeld op 27 september 2020

vanaf US$ 30,64
vanaf US$ 61,28
vanaf US$ 133,77
Beoordeeld op 28 januari 2019

Zondag 27 januari 2019 werd ik verrast met het bezoek aan deze escaperoom, na een kleine introductie werden we binnen gelatens kon het spel beginnen.
Helaas hebben we het niet binnen de tijd gehaald, nadat we weer "buiten" waren werd ons de rest van het verhaal verteld wat achteraf bleek naar waarheid berust, ik denk dat iedere Haarlemmer er eens naar toe moet gaan.

Beoordeeld op 16 januari 2019

Hoewel we eigenlijk niet daarover zouden kunnen oordelen, vonden wij dit een geweldige escape room. Onze eerste. Thema: Haarlem in WO2. Puzzels zaten goed en logisch in elkaar. Wanneer je er niet uit kwam kreeg je bruikbare hints. Uiteindelijk hebben wij 3 van de 6 hints gebruikt.
Door logisch nadenken en combineren van gegevens kwamen we vrij snel tot de oplossing. Met 47 min stonden we weer buiten.
De ontvangst was prettig en we kregen een goede uitleg over de gang van zaken in de escape room.
Op dit moment zijn ze een tweede aan het bouwen. Die wordt momenteel getest. Thema daarvan is Frans Hals.

Beoordeeld op 6 januari 2019 via mobiele applicatie

Prima escape room, zonder enge dingen of onverwachte geluiden. Ook te doen met kinderen, sterker nog: die lossen het waarschijnlijk eerder op dan wij

Beoordeeld op 17 september 2018

Je waant je in het hol van de leeuw in WO2. Mooi gemaakt en een ingewikkelde puzzel. Wij haalde het in 58:30:14 min. Heel aardig ontvangen, na afloop iets drinken bij Meneer Frans.
Zeker een aanrader, het was fantastisch.

Datum van activiteit: september 2018
Beoordeeld op 15 september 2018

Wij hebben de kamer met 7 personen gespeeld, en dit was een mooi aantal. De kamer is ruim opgezet en heeft een leuke verhaallijn. Het is een pittige kamer, maar ontsnappen binnen een uur is zeker mogelijk.

Een aanrader!

Datum van activiteit: september 2018