“Opnieuw heerlijk gegeten ”
Beoordeling van Restaurant Wilma & Albert

Restaurant Wilma & Albert
Geclassificeerd als nr. 54 van 386 Restaurants in Haarlem
Keukens: Europees
Geschikt voor: Zakelijke bijeenkomsten, Lokale keuken, Romantisch
Dineropties: Na sluitingstijd, Buiten zitten, Reserveringen
Wijk: Centrum
Beschrijving: De grote Markt van Haarlem. Plaats van de imposante Bavokerk. In de schaduw van deze kerk ligt een oeroud horeca-straatje: de Oude Groenmarkt. Temidden van de gezellige kroegjes en restaurantjes ligt Wilma & Albèrt's Steakhouse. Een restaurant uniek in zijn soort.
10 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

In het verleden hebben we hier twee keer heerlijk gegeten. Meestal durven we dan niet terug - bang dat het tegenvalt. Daar was geen sprake van. Nog steeds erg lekker - vooral de Hollandse garnalen vooraf, steaks en tarte tartin. Goede porties. Enige minpuntje: weinig keuze wat betreft de bijgerechten en dan met name de groentes. Maar ach - kleinigheidjes houd je toch. Aanrader!

17 april 2018 beoordeeld

Het was maandagavond dus vrij rustig in het restaurant , we hadden wel gereserveerd
Voor ons de eerste keer , wat opviel was de dat het geluid van de muziek gelukkig niet te luid stond zodat je elkaar gewoon kunt verstaan
De smaak en kwaliteit van het eten was top

27 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Afgelopen zaterdag na de film met de kinderen hier gegeten. We hadden gereserveerd, raad ik wel aan om te doen. Dit steakhouse is populair in Haarlem.
Deze keer viel alles erg tegen. Stokbroodje met kruidenboter dat niet kwam en wel op rekening stond. Salade die alleen uit blad bestond met komkommer en tomaat. Alberts wooper hamburger was wel ok. De tournedos ook alleen medium rare was meer medium. Pepersaus en champignonroomsaus vonden wij uit pakje komen maar ons werd verteld dat wel via roux was gemaakt. 2 porties friet in klein bakje dat 5,75 kostte. Geen verhouding.
Alles zat vol en hierdoor is het gewoon te krap. Wij zaten bij de keuken aan t gangpad. Mensen slaan met tas of jas net niet het eten van je bord. Ik denk niet dat ik zomaar weer hier ga eten. Te snel, te vol, te krap, te karig. Heel jammer!

5 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Een goede keuken,je moet er wel voor zorgen dat als je een klein beetje rustig wil zitten om van het eten te genieten je achterin moet gaan zitten.

17 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Na ruim 10 jaar op regelmatige basis hier gegeten te hebben, kom ik na vanavond nooit meer terug. Erg jammer, het eten is geweldig en ik heb veel goede, gezellige herinneringen aan deze tent.
Voor vanavond gereserveerd voor 2 personen, om met mijn vriendin mijn verjaardag te vieren. Aankomend op de afgesproken tijd, is er echter geen tafel voor ons beschikbaar. Met de vraag om even te wachten met een borrel aan de bar, zou er met 10 minuten een tafel gereed zijn. Na een paar keer vragen echter de opmerkingen: 'sorry maar de mensen schieten niet op' & 'sorry maar ze eten niet door'. Na een half uur besloten wij te gaan. Hierop werd er gezegd, maar ik heb nu een tafel voor u vrij. Ik was er klaar mee om constant verdrongen te worden door andere mensen, er zaten nog 20 mensen aan de bar en besloot om af te rekenen. Mijn consumpties werden daarop gratis aangeboden, maar uit principe wel zelf betaald. Erg jammer, een vooruitzicht op een lekker etentje en een gezellige avond is me ontnomen. En helaas was dit niet de eerste keer! - beste Wilma en Albert's bedankt voor het heerlijke eten door de jaren heen. Ik hoop dat jullie niet meer zo respectloos met jullie gasten en personeel omgaan. Tafels dubbel of driedubbel verkopen dat doet de slechtste snackbar in Haarlem nog niet!

Reizigers die Restaurant Wilma & Albert bekeken, bekeken ook

Haarlem, Noord-Holland

In Restaurant Wilma & Albert geweest? Deel je ervaringen!