“Klassiek Frans”

Keukens: Europees
Geschikt voor: Zakelijke bijeenkomsten, Lokale keuken, Romantisch
Dineropties: Na sluitingstijd, Buiten zitten, Reserveringen
Wijk: Centrum
Beschrijving: De grote Markt van Haarlem. Plaats van de imposante Bavokerk. In de schaduw van deze kerk ligt een oeroud horeca-straatje: de Oude Groenmarkt. Temidden van de gezellige kroegjes en restaurantjes ligt Wilma & Albèrt's Steakhouse. Een restaurant uniek in zijn soort.
16 augustus 2017 beoordeeld

Lekker met je lief slenteren door Haarlem en dan... samen eten bij dit restaurant. Een klassieker in ieder opzicht: what you see is what you get. En dat is al jaren prima. Geen verrassingen, maar dat hoeft ook niet. De kaart is groot genoeg om uit te kunnen kiezen. We weten hoe het werkt en ook vrienden weten hier de weg naartoe te vinden. Het eten is als vanouds: eerlijk en heerlijk. Hier kun je niet alleen samen lekker eten, ook met familie kun je prima terecht.

10 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Over dit restaurant kan ik kort zijn. We gingen binnen, kregen een 'tafel' ter grootte van een bijzettafeltje, we kregen een menukaart en een drankje en hebben vervolgens de bediening dik een uur niet gezien. Het eten zou dus best lekker kunnen zijn, maar wij waren het wachten zat en zijn vertrokken. Als je geen ruimte en tijd hebt kun je maar beter klanten weigeren dan zulke slechte tafels en service geven. Erg jammer en een gemiste kans, wij komen niet meer terug.

31 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Terwijl wij aan het shoppen waren in Haarlem, zijn wij op het terras van Wilma & Albert's Steakhouse neergestreken. Een prima plek om even bij te komen en om te genieten van de drukte op straat.
We hebben lekker geluncht.
Het personeel was vriendelijk maar niet echt attent. Soms moesten we lang wachten om de bediening aan onze tafel te krijgen.

30 juli 2017 beoordeeld

We smulden hier van spareribs in lomboksaus. Lekkere mals vlees en niet te pittige saus. Daarna een lekker kopje koffie. Leuke vlotte bediening. Albert zelf maakt graag grapjes.
Op weg naar het toilet liep ik hem bijna omver. Gelukkig had hij geen dienblad in zijn handen. Wel reageerde hij heel spontaan op de bijna-botsing door een danspasje met me te maken.
Ik kan het restaurant iedereen aanraden. Behalve aan mensen die slecht ter been zijn. De wc is alleen bereikbaar met een voor hen lastige begaanbare trap. Anderen raad ik aan: wees op tijd met reserveren, want dit restaurant is een begrip in Haarlem.

25 april 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Gisteravond bij Wilma en Albert gegeten. Het was op een maandag en toch gezellig druk. We kregen een zeer grote menukaart waarvan er maar 1 tegelijkertijd op tafel past. Met recht een grote kaart. Leuk maar onhandig! Aan open wijnen heeft men weinig keus. Het is kennelijk de bedoeling dat je een fles neemt.
De kaart is uitgebreid met erg veel soorten en bereidingswijzen van vlees. Wij kozen zalm en een lamscarree met asperges. De asperges waren te lang gekookt maar ok. Het carree was prima van kwaliteit en goed klaar gemaakt maar erg groot. Ik zou zelf de borden niet zo vol proppen met van alles en nog wat. Maar dat is een keuze. Kortom: bediening professioneel maar niet gezellig. Eten: prima en veel
Prijs: hoog. Wij betaalden €135 voor twee personen: voorgerecht hoofdgerecht en kopje koffie. Best duur.

Reizigers die Restaurant Wilma & Albert bekeken, bekeken ook

Haarlem, Noord-Holland

In Restaurant Wilma & Albert geweest? Deel je ervaringen!