“Klassiek Frans”

Geschikt voor: Lokale keuken, Zakelijke bijeenkomsten, Romantisch
Dineropties: Na sluitingstijd, Buiten zitten, Reserveringen
Wijk: Centrum
16 augustus 2017 beoordeeld

Lekker met je lief slenteren door Haarlem en dan... samen eten bij dit restaurant. Een klassieker in ieder opzicht: what you see is what you get. En dat is al jaren prima. Geen verrassingen, maar dat hoeft ook niet. De kaart is groot genoeg om uit te kunnen kiezen. We weten hoe het werkt en ook vrienden weten hier de weg naartoe te vinden. Het eten is als vanouds: eerlijk en heerlijk. Hier kun je niet alleen samen lekker eten, ook met familie kun je prima terecht.

10 augustus 2017 beoordeeld

Het was al weer lang geleden daar te hebben gegeten. En gelukkig was de kaart nog steeds goed en beter: de gerechten als vanouds, vol smaak om heerlijk van te genieten! de kok kerkende ons nog van destijds hoe leuk is dat!

10 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Over dit restaurant kan ik kort zijn. We gingen binnen, kregen een 'tafel' ter grootte van een bijzettafeltje, we kregen een menukaart en een drankje en hebben vervolgens de bediening dik een uur niet gezien. Het eten zou dus best lekker kunnen zijn, maar wij waren het wachten zat en zijn vertrokken. Als je geen ruimte en tijd hebt kun je maar beter klanten weigeren dan zulke slechte tafels en service geven. Erg jammer en een gemiste kans, wij komen niet meer terug.

31 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Terwijl wij aan het shoppen waren in Haarlem, zijn wij op het terras van Wilma & Albert's Steakhouse neergestreken. Een prima plek om even bij te komen en om te genieten van de drukte op straat.
We hebben lekker geluncht.
Het personeel was vriendelijk maar niet echt attent. Soms moesten we lang wachten om de bediening aan onze tafel te krijgen.

30 juli 2017 beoordeeld

We smulden hier van spareribs in lomboksaus. Lekkere mals vlees en niet te pittige saus. Daarna een lekker kopje koffie. Leuke vlotte bediening. Albert zelf maakt graag grapjes.
Op weg naar het toilet liep ik hem bijna omver. Gelukkig had hij geen dienblad in zijn handen. Wel reageerde hij heel spontaan op de bijna-botsing door een danspasje met me te maken.
Ik kan het restaurant iedereen aanraden. Behalve aan mensen die slecht ter been zijn. De wc is alleen bereikbaar met een voor hen lastige begaanbare trap. Anderen raad ik aan: wees op tijd met reserveren, want dit restaurant is een begrip in Haarlem.

Reizigers die Wilma & Albert's Steakhouse bekeken, bekeken ook

Haarlem, Noord-Holland
Haarlem, Noord-Holland

In Wilma & Albert's Steakhouse geweest? Deel je ervaringen!