“Beste friet van Haarlem”
Beoordeling van Frietkamer

Frietkamer
Geclassificeerd als nr. 1 van 4 Snelle hap in Haarlem
30 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijke friet. Leuke sfeer! Altijd vrolijk:) gezellig. Kwaliteit! Zelfgemaakte producten. Verse aardappelen.

Datum van bezoek: mei 2018

20 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Deze Bakker bakt de lekkerste friet die wij ooit geproefd hebben, en wat een grootse sfeer voor zo’n bescheiden tentje. Echt fantastisch, een aanrader voor iedereen van binnen en buiten Haarlem. Gaby en Paul

Datum van bezoek: mei 2018
1 mei 2018 beoordeeld

Wil je echt lekkere friet in Haarlem eten? Dan is de Frietkamer je beste keuze!
Als Haarlemmer heb ik een aantal ambachtelijke friettenten getest en mijn conclusie is dat de frietkamer toch echt de allerlekkerste frites van Haarlem heeft. Kortom een echte aanrader!

Datum van bezoek: april 2018
27 januari 2018 beoordeeld

Het was zeer lekker om hier een patat te halen. Top kwaliteit en precies hoe je de gastvrijheid wilt hebben. Top zaak!

Datum van bezoek: januari 2018
29 december 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Deze man kent alle eigenschappen van een goede friet.
Lekkere lunch tijdens een dagje Haarlem.
Lekkere kroketten hebben ze ook

Datum van bezoek: december 2017

Reizigers die Frietkamer bekeken, bekeken ook

Haarlem, Noord-Holland
Haarlem, Noord-Holland

In Frietkamer geweest? Deel je ervaringen!