“Gewoontjes”
Beoordeling van Die Drie Haringhe

Die Drie Haringhe
Geclassificeerd als nr. 2 van 54 Restaurants in Enkhuizen
19 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij zijn hier samen eind mei wezen eten en ik ben teleurgesteld door de gemiddelde ervaring die ik er gehad had waar ik veel beter verwachtte. Het eten is zeker niet slecht en best smaakvol maar wat vooral tegenvalt is het niveau van de bediening. Het ontsteeg het niveau van een brasserie zeker niet. Het ontbrak de zeker vier verschillende serveersters die wij aan tafel kregen aan kennis en kunde echt heel jammer. Ondanks dat we in de buurt wonen gaan wij niet meer hier heen

Datum van bezoek: mei 2018

12 juli 2018 beoordeeld

Maandkaart met mooie gerechten. Geen probleem om in zomerkleding en korte broek aan tafel te gaan. Vriendelijke bediening!

9 juli 2018 beoordeeld

Eten In de sfeervolle terrastuin van Die Drie Haringhe is een voltreffer. Fraaie entourage, attente bediening en bovenal een prettige menukaart. Bovendien ook nog een goede prijs-kwalteit verhouding. Ook voor niet-zeilers aan evolen.

Datum van bezoek: juli 2018
24 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit restaurant gereserveerd als cadeau voor de verjaardag van m’n neef. Het 4-gangen diner zag er aantrekkelijk uit voor een prijs van €39,95 pp.
Bij aankomst waren we verrast door het schitterende pand aan de haven van Enkhuizen. Prachtige binnentuin en erg fijn sfeer.
We werden zeer vriendelijk ontvangen en kregen een fijne tafel bij het open raam. De bediening was erg vriendelijk en spontaan, heel erg fijn. We kozen het 4-gangen menu en alle gangen waren voortreffelijk. Heerlijk carpaccio van kalfs lenden, aspergesoep, lamsboutjes en toetje met fruit en taartje. Alles bij elkaar perfect, zowel service, eten als de lokatie. Ik kom hier zéker nog eens terug ook al wonen wij niet ik de buurt.

19 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Sinds de nieuwe eigenaar hier niet meer gegeten. We hebben uitstekend gegeten en de entourage is iets losser, maar wel qua sfeer goed gebleven. Prijs van de huiswijn was naar ons idee niet helemaal in verhouding, 7 euro per glas voor een eenvoudige wijn een tikje aan de dure kant.

Reizigers die Die Drie Haringhe bekeken, bekeken ook

Enkhuizen, Noord-Holland

In Die Drie Haringhe geweest? Deel je ervaringen!