“Uitstekend”
Beoordeling van Die Drie Haringhe

Die Drie Haringhe
Geclassificeerd als nr. 2 van 54 Restaurants in Enkhuizen
19 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Sinds de nieuwe eigenaar hier niet meer gegeten. We hebben uitstekend gegeten en de entourage is iets losser, maar wel qua sfeer goed gebleven. Prijs van de huiswijn was naar ons idee niet helemaal in verhouding, 7 euro per glas voor een eenvoudige wijn een tikje aan de dure kant.

Datum van bezoek: juni 2018

13 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Het was alweer jaren geleden dat we in de Drie Haringhe hadden gegeten. Indertijd met linnen op tafel en een mooie klassieke keuken. De nieuwe eigenaren hebben het was losser gemaakt qua sfeer maar het eten was nog steeds van goed niveau. Prijzen zijn passend, wijnen wat aan de dure kant.

Datum van bezoek: mei 2018
29 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We gingen even borrelen en kleine hapjes eten. Heel gezellig ingericht en aardige bediening. In de zomer op het pleintje zutten echt heel leuk!

15 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Vergeet Amsterdam, Utrecht en alle grote steden: Enkhuizen heeft ‘t! Terrassen, kroegjes, havens, eetcafeetjes en een top restaurant: De Drie Haringhe.
Een menu voor 39,50 met heerlijke en mooi opgemaakte gerechten. Een prachtige Merlot als huiswijn en vriendelijke dames in de bediening. Wij komen zeker nog eens terug!

13 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Gisteren weer eens bij dit restaurant gaan eten. Nieuwe eigenaar zelfde kok.
De ambiance is er wat ons betreft niet op vooruit gegaan. Het eten was van goede kwaliteit. De bediening was vriendelijk maar niet iedereen is erg professioneel. Hiero de kaart klinkt niet erg stijlvol. Een karaf water wordt niet geserveerd. Uitsluitend flessenwater.
Jammer. Wat eens een sfeer en stijlvol top restaurant was is nu een gewoon restaurant met wel zeer goede kwaliteit eten. Omdat eten voor ons meer is dan het geserveerde hebben we het voorlopig wel gezien.

Reizigers die Die Drie Haringhe bekeken, bekeken ook

Enkhuizen, Noord-Holland

In Die Drie Haringhe geweest? Deel je ervaringen!