Leg de laagste prijs van deze websites vast
Skyscanner.com
eDreams
Beoordeeld op 18 augustus 2016

Met mijn vrouw hier een nachtje geweest. Ontvangst was vriendelijk. Via een hele steile trap werd je naar de kamer gebracht. Kamer had uitzicht op een een schuindak met tussen het raam en het schuine dak in twee airco's. Bed was gekreukt zodat wij eerst dachten dat er nog iemand in lag. Lampjes boven bed een grote stofbende en de vliegen hor ook. Wel fijn at die er was. Douche leek gerenoveerd maar de kitranden e.d. waren ze vergeten te vervangen. Vies. Kraan boven wasbak en douchekop vol kalkaanslag. Ontbijt was voldoende maar de afbak croissants waren niet afgebakken. Broodjes werden aangevuld vanuit de plasticzak (lidl??) Er was voldoende. Voor een nachtje was het te doen. Wij slapen er alleen maar en zijn verder weg om te fietsen of te wandelen. Er zaten 2 oudere mensen en die bleven een week. met hen hadden we medelijden. Parkeren kan gratis bij het station 700 meter lopen of anders om de drie uur je parkeerschijf verzetten.

Datum van verblijf: augustus 2016
Beoordeeld op 21 juli 2016

Slechte prijs-kwaliteitsverhouding. Het hotel is niet onderhouden, de badkamer was niet in orde (de douchekop werd meermaals hersteld, veel roest), veel straatlawaai, het venster sloot niet. Te mijden.

Datum van verblijf: juli 2016
Beoordeeld op 1 juni 2016 via mobiele applicatie

Via Hotelkamerveiling één overnachting geboekt. Door de heer Chan zeer vriendelijk ontvangen. De kamer is eenvoudig maar voldoende. 's-Avonds overheerlijk gegeten in hun restaurant de Proeftuin. Dit is een Japans restaurant. Ook nu weer een zeer vriendelijke bediening. Het ontbijt was eenvoudig maar er was val alles meer dan voldoende, inclusief een gekookt eitje.

Datum van verblijf: maart 2016
Reistype: Reisde alleen
Beoordeeld op 9 augustus 2015 via mobiele applicatie

Bij aankomst, bleek dat ze de reservering kwijt waren, maar konden nog net iets regelen! Zitten geen horren voor ramen, kussen is opgevouwen deken vol mijten, douchekop was kapot, extreem gehorig! Kortom; geen aanrader, vermijden indien mogelijk!

Datum van verblijf: augustus 2015
Beoordeeld op 2 december 2014

Hotel gelegen boven het beste Chinees restaurant van Noord Holland. Na het melden aan de balie in het restaurant, kan je via een smalle trap naar boven naar één van de 22 kamers. Schone kamer met vrij nieuw sanitair in een pas gerenoveerde badkamer. Horren voor de ramen. Goede boxspring bedden. Kleine TV, een tafeltje en twee stoelen, een hang/leg kast met een opklapbaar koffertafeltje. Alles goed schoon. Het alles oogt eenvoudig en het behang en de aankleding zorgen voor een wat gedateerde uitstraling. het personeel is zeer vriendelijk en toen wij in het restaurant gingen eten viel de gezellige drukte meteen op. Zeer goede nette bediening, en prima eten. Zeker een aanrader. Ook het ontbijt was prima. Een buffet in het restaurant beneden. We raden dit hotel beslist aan, om de omgeving te verkennen want de ligging midden in het centrum is geweldig.

Datum van verblijf: november 2014