Travelocity
Orbitz.com
eDreams
Beoordeeld op 28 juni 2017

Een prima ervaring. Ja, de kamers zijn warm na een hete dag maar de gastvrijheid en aandacht van het personeel wint het in warmte. De kamers zijn schoon met een keurige badkamer. Onze ervaring t.a.v. het ontbijt was ook uitstekend. Weliswaar een bescheiden (maar kwalitatief prima!) ontbijtbuffet maar op verzoek kan er veel. De vers voor ons gebakken eieren smaakten veel beter dan de gebruikelijke scrambled eggs in warmhoudschalen....

Kamertip: Als je geen probleem hebt met trappen klimmen, is kamer acht een aanrader.
Datum van verblijf: juni 2017
Beoordeeld op 24 april 2017 via mobiele applicatie

Prettig geslapen op een nette en mooie kamer in dit kleine hotel boven een gezellige herberg. Te moe om ook te eten beneden, maar het zag er allemaal goed uit. Keurige ontvangst en lekker ontbijt in de vroege morgen.

Datum van verblijf: april 2017
Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 23 februari 2017

In februari 2 nachten verbleven in een kamer met bad. De eerste in druk van de kamer was goed, modern, goed bed, groot bad. Helaas was de kamer niet erg schoon. Haren nog aan de badrand. De kamer is erg gehoorzaam. Er was koffie en thee aanwezig, maar geen waterkoker. De wifi van het hotel werkte niet. Het ontbijt is inbegrepen bij de prijs, wat erg matig is qua keuze. Koffie/Thee, Boterhammen met beleg, en een eitje.

Datum van verblijf: februari 2017
  • Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 16 februari 2017

Na een korte intensieve verbouwing oogt de zaak veel ruimer en is er beter overzicht voor het personeel, alles ziet er heel mooi uit. Nieuwe kaart en het eten is heerlijk en de bediening erg goed en vriendelijk. De keuze in bieren van de tap is uitzonderlijk groot en erg gevarieerd.

Datum van verblijf: februari 2017
Beoordeeld op 25 oktober 2016 via mobiele applicatie

De kamers van dit hotel zijn schoon en voorzien van goede bedden. Je hebt geen last van het café beneden. Daar kun je overigens naast veel soorten bier proeven ook prima eten. Geen grote kaart, echt eetcafé, maar heel gezellig. Ook het ontbijt is goed voorzien. Goede prijs kwaliteit verhouding.

Datum van verblijf: oktober 2016