“Vlot en gemiddeld”

Van Bleiswijk
Geclassificeerd als nr. 3 van 54 Restaurants in Enkhuizen
Keukens: Europees
1 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Voor de lunch dit restaurant bezocht in een mooi pand te Enkhuizen.
Vlotte bediening en beperkte lunch kaart.
Helaas is het gebotene z'n prijs niet waard. De volgende keer proberen we iets anders.

4 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Gezellig en prima restaurant, ondanks dat het druk was loopt alles gesmeerd. Bediening is vriendelijk en attent.
Keuken is zonder meer goed en loopt gesmeerd, ondanks de drukte.
We komen hier regelmatig en blijven dat zeker doen.

7 maart 2018 beoordeeld

Lekker hangen en chillen met vrienden, zakenrelatie of romantisch, het kan allemaal. Hangen op het terras of een hapje eten of een borrel later op de avond. Voor elk wat wils.

6 februari 2018 beoordeeld

Een gezellige borrel met 6 personen aan leuke ronde tafel met daarna een smakelijk diner. Leuke kaart met voor ieder wat wils. Aanrader dus.

11 januari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Na een lange wandeling hebben we lekker wat gegeten bij van Bleiswijk. Het is een mooie plek in de binnenstad van Enkhuizen. Vriendelijk personeel en lekker eten. Een aanrader. Heb helaas geen foto, zou zeggen gewoon proberen.

Reizigers die Van Bleiswijk bekeken, bekeken ook

Enkhuizen, Noord-Holland

In Van Bleiswijk geweest? Deel je ervaringen!