Vandaag geopend: 10:00 - 17:00

Google
Manieren om Zuiderzeemuseum te ontdekken
Meer info
4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Prachtig al die oude ambachten en huisjes ,wij waren in het buiten museum en ik heb mn ogen uitgekeken,zo leuk om mee te maken ,op de valreep nog een mooi boottochtje van een vriendelijke vrijwilliger die veel wist te vertellen ,heerlijke verse appeltaart met koffie in het koffiehuis en met de veerboot terug naar het station ,was een mooie ervaring en een top dag

Datum van activiteit: juni 2024
Beoordeeld op 13 april 2024

Wauw, super plek en kei leuk gedaan. Wij hadden maar twee uur wat eigenlijk te kort is, kan je super leuke daguitstap van maken. Iedereen was erg super vriendelijk en alles klopte tot in de details. Ik waande me echt in de jaren 1920… prachtig initiatief!

Beoordeeld op 13 april 2024

We meerden aan met de boot en mochten het museum even bezoeken. We hadden 2 uur, en gingen dan al naar onze volgende bestemming varen. Er valt zoveel te beleven in het het Zuiderzee museum en alles is even interessant. Veel te kort dus, maar echt de moeite waard! Zelfs om vanuit ons België-landje om het nog eens te komen bezoeken. Maar dan wel voor een hele dag.

Beoordeeld op 13 april 2024

Prachtig en goed verzorgd museum. Aardige medewerkers met passie. Alles goed verzorgd. Erg interessant om te bezoeken.

Beoordeeld op 13 april 2024

Heel gezellig, je wandelt door geschiedenis, je ervaart echt hoe het vroeger er aan toe ging, de mensen daar zijn super vriendelijk, de site is prachtig, een absolute aanrader!!