Vandaag geopend: 10:00 - 17:00

Meer info
vanaf € 300,00
Meer info
Beoordeeld op 13 april 2024

Prachtig en goed verzorgd museum. Aardige medewerkers met passie. Alles goed verzorgd. Erg interessant om te bezoeken.

Beoordeeld op 13 april 2024

Heel gezellig, je wandelt door geschiedenis, je ervaart echt hoe het vroeger er aan toe ging, de mensen daar zijn super vriendelijk, de site is prachtig, een absolute aanrader!!

Beoordeeld op 12 april 2024

We zijn met een zeilschip van de bruine vloot aangemeerd in het museum en dit was voor onze groep een geweldige ervaring!!! We waren er 2 uurtjes waarop we een heel goede eerste indruk hebben gedaan,maar we gaan terugkomen want dit was veel te kort. Het is echt voor alle leeftijden, overal is iets te doen en de mensen van het museum zijn allen heel gepassioneerd en geven met veel plezier uitleg.

Beoordeeld op 8 april 2024

Drie uur rondstruinen en jezelf onderdompelen in nostalgie, ik houd ervan. :)
Schitterend om te zien (en zelfs te ruiken), alle oude huisjes, winkeltjes en werkplaatsen. De nagebootste wijkjes, de verhalen achter de voordeuren. De molen, de kerk, de visrokerij, het café.
Je wilt niets missen, dus moet ook goed je eigen navigatie/route in de gaten houden.
Aardige vrijwilligers die verhalen vertellen of activiteiten doen.
Als het lekker weer is, is dat absoluut een plus.

Beoordeeld op 28 januari 2024

Mooie verzameling die een goed inzicht geeft in het verleden van de streek. Vriendelijke ontvangst. Proficiat aan de vrijwilligers die mee het museum open houden.
Een aanrader

Datum van activiteit: januari 2024