Vandaag geopend: 10:00 - 17:00

Meer info
vanaf US$ 32,88
Meer info
1 week geleden beoordeeld

mij vrouw en ik hebben genoten van do mooie huisjes mooie en kleine straatjes huisjes waar je binnen kon kijken
het was geweldig ook het binnen museam

Datum van activiteit: september 2022
4 weken geleden beoordeeld

Echt superleuk als combinatie met een ritje op de stoomtram + boot vanaf Hoorn, maar aangezien je daar aankomt rond 14:30 heb je eigenlijk net te weinig tijd om het hele museum te bekijken, er is gewoon teveel om te zien en doen.
Ook erg veel activiteiten gericht op kinderen, en super informatief over hoe de mensen vroeger woonden en leefden.

Beoordeeld op 21 augustus 2022 via mobiele applicatie

Heel leuk dat je met een korte boottocht naar het museum gaat. Er is in het museum van alles te doen voor groot en klein en er is veel te zien en te lezen voor groot en klein. Wij vonden zowel het binnen museum als het buitenmuseum echt geweldig. Alles ziet er ook heel verzorgd uit en alles is goed geregeld en als het personeel is heel vriendelijk. Je kunt hier echt een leuk dagje uit van maken!

Beoordeeld op 14 augustus 2022

Fanatische museum. Als heb ik kinderen, dan komen we zeker. Ik was met de groepje op de zeilboot, als assistant. Dus heb ik niet de hele museum rondgekeken. Bij aankomst word je met het boot naar het museum gebracht. Handig.

Beoordeeld op 13 augustus 2022 via mobiele applicatie

Super leuk dagje uit met kinderen. Bij aankomt word je met de boot naar het museum gebracht. We hebben ons hier een hele dag goed vermaakt. Gerookte makreel die je kan kopen bij de visrokerij smaakt heerlijk. Kinderen kunnen in roeibootjes varen, klompjes versieren (3 euro toeslag), speurtocht, oud Hollandse spelen etc. Ook mogen ze zich verkleden in oud Hollandse kleding. Deze mag je een half uur dragen, leuk om foto's te maken. Er is ook een binnenmuseum. Hier was ook een expositie van boer Boris (kinderboeken). Leuk en leerzaam. Topdag gehad hier!