Vandaag geopend: 10:00 - 17:00

Meer info
vanaf US$ 32,88
Meer info
Beoordeeld op 14 augustus 2022

Fanatische museum. Als heb ik kinderen, dan komen we zeker. Ik was met de groepje op de zeilboot, als assistant. Dus heb ik niet de hele museum rondgekeken. Bij aankomst word je met het boot naar het museum gebracht. Handig.

Datum van activiteit: augustus 2022
Beoordeeld op 13 augustus 2022 via mobiele applicatie

Super leuk dagje uit met kinderen. Bij aankomt word je met de boot naar het museum gebracht. We hebben ons hier een hele dag goed vermaakt. Gerookte makreel die je kan kopen bij de visrokerij smaakt heerlijk. Kinderen kunnen in roeibootjes varen, klompjes versieren (3 euro toeslag), speurtocht, oud Hollandse spelen etc. Ook mogen ze zich verkleden in oud Hollandse kleding. Deze mag je een half uur dragen, leuk om foto's te maken. Er is ook een binnenmuseum. Hier was ook een expositie van boer Boris (kinderboeken). Leuk en leerzaam. Topdag gehad hier!

Datum van activiteit: augustus 2022
Beoordeeld op 3 augustus 2022

Dynamisch museum. Vanaf de parkeerplaats ga je met de boot naar het museum.
Er zijn ook rolstoelen . Leuk museum ook voor kinderen.
Als extra service stonden er bekers in de wc zodat men extra water kan drinken.

Datum van activiteit: juli 2022
Beoordeeld op 28 juli 2022 via mobiele applicatie

Ik fond de friendelijke vrijwilligers
die verhaalen vertellen bestwell leuk. Jullie hebben so leuke ideen hoe de kinderen in de bourderij kunnen meehelpen.

Datum van activiteit: juli 2022
Beoordeeld op 28 juni 2022 via mobiele applicatie

Prachtig geconserveerd vissersdorp met veel aanvullingen uit andere Zuiderzee vissersplaatsen. Chapeau voor de organisatie om zoveel info voor iedereen behapbaar te maken vooral voor de jeugd.

Datum van activiteit: juni 2022