Vandaag geopend: 10:00 - 17:00

Meer info
vanaf US$ 34,86
Meer info
Beoordeeld op 28 juli 2021

Het blijft een leuke ervaring, ik denk dat dit de 5de x alweer was maar heerlijk om er rond te lopen en rond te struinen. een dorpje in een dorp. leuk om de oude ambachten te zien en de oude huisjes.
Helaas door corona wel wat zaken beperkt open en aangepast maar dat zei zo

Datum van activiteit: juli 2021
Beoordeeld op 9 juni 2021

Echt super leuk! Stond al langer op ons verlanglijstje. We waren hier op een maandag en het was lekker rustig. Mooi opgezet en interessant. Leuk voor jong en oud. Het binnenmuseum vonden wij ook leuk. Kinderen kunnen een soort speurtocht/opdrachten doen (dat is binnen en buiten), vonden ze ook leuk alleen waren de opdrachtpunten niet altijd heel duidelijk / makkelijk te vinden. 11 uur met de boot vanaf de ingang vertrokken, boot van iets na 16:00 uur terug, dus trek zeker wat uurtje uit voor je bezoek.

Datum van activiteit: juni 2021
Beoordeeld op 4 november 2020

Een prachtige locatie met bijzonder leuke en aantrekkelijke plekjes om te bekijken. Iedere keer als ik er kom, dan zie ik weer nieuwe dingen en hebben ze het weer leuk aangekleed. Ik ben zo verliefd op het zuiderzeemuseum dat wij er getrouwd zijn Oktober J.L.

Datum van activiteit: oktober 2020
Beoordeeld op 17 oktober 2020

Prachtig overzicht van de streek door de tijd heen. Ik had geen idee van de verschillende culturen ronde de zuiderzee. Heel informatief. Fijn dat we met de boot terug konden naar het station.

Datum van activiteit: augustus 2020
Beoordeeld op 15 oktober 2020

Door autopech waren we aan de late kant Met museumkaart gratis dus toch gegaan. Het binnenmuseum hebben we niet gered en er was te weinig tijd om alles buiten te zien. Maar wat we in 2,5 uur tijd hebben gezien was fantastisch. Indrukwekkend hoe goed onderhouden alles erbij staat. Met zorg voor elk detail. Zelfs de klokken in de huizen tikken en lopen op tijd.De moestuinen zien er prachtig uit. Wàt een hoeveelheid werk zit er in. Alles is authentiek, je kunt echt een tijdreis maken, heel leuk. Het was koud en er is natuurlijk corona waardoor het vrij rustig was, dat hielp wel mee om erin op te gaan . We zaten bv met z'n tweeën in de oude (prachtige) bioscoop. Aanrader dus. Ik wil er weer naartoe. Oh ja Alle medewerkers zijn erg aardig, ook belangrijk.

Datum van activiteit: oktober 2020