Vandaag geopend: 10:00 - 17:00
Opslaan
Hoogtepunten uit beoordelingen
Superleuk voor kleine kinderen

Leuk, kleinschalig park waar de jongste kinderen zich gemakkelijk een hele dag kunnen vermaken, wij ... meer lezen

2 weken geleden beoordeeld
jeroeni450
Sassenheim, Nederland
via mobiele applicatie
Mooi kleinschalig park

Prachtig sprookjes park in Noord-Holland. Goede parkeergelegenheid en is bovendien gratis. Rolstoel ... meer lezen

Beoordeeld op 10 september 2020
Barrypol
Assendelft, Nederland
via mobiele applicatie
Lees alle 291 beoordelingen

Google
Aanbevolen ervaringen in en in de buurt van Enkhuizen
vanaf US$ 142,91
Meer info
vanaf US$ 402,48
Meer info
Beoordeeld op 15 augustus 2020 via mobiele applicatie

Wat heeft onze peuter genoten en wij dus ook!
Leuk opgezet kleinschalig park waar je best de hele dag in kan vertoeven. Originele speeltuin met leuke dingen voor de allerkleinsten. Ook het ontdekken van de sprookjes/kabouterhuisjes viel zeer in de smaak.
Entreeprijs goed betaalbaar en parkeren was inclusief. Denk leuk voor kids tm 8 jaar.

Corona maatregelen prima gehandhaaft, behalve bij de toiletten dat kan beter.

Wanneer we in de buurt zijn komen we nog eens terug!

Beoordeeld op 10 augustus 2020

Prachtig park, betaalbaar en zeer de moeite waard. Wel jammer dat het personeel erg chagrijnig rond liep, waren ook niet behulpzaam en kon nog geen vriendelijk woord van af. Misschien dat ze ook last hadden van de hittegolf maar vond het niet kunnen.
Verder alles prima voor elkaar daar.

Beoordeeld op 2 augustus 2020 via mobiele applicatie

Leuk park voor de allerkleinsten. Rondom het sprookjesbos staan een aantal kleine simpele attracties. Leuk voor kinderen tot 7 jaar. De speeltuin die bij het park ligt is erg leuk ingericht. Niet zo standaard als normaal. Park heeft een gemiddelde prijs.
Leuke familie dag op deze manier.

Beoordeeld op 6 maart 2020

Alle ingrediënten voor een leuk dagje weg. Het entree prijs is gunstig, het park is leuk opgezet en er zijn leuke attracties aanwezig. Het is een uitstekend park voor met name de jongere kinderen die eigenlijk nog te klein zijn voor bv een Efteling. Ik denk dat zeker tot een jaar of 8 kinderen hier veel lol kunnen beleven.
Zelf vind ik met name de winter-opening erg leuk, ze hebben dan het hele park in kerstsfeer en dat gaat zelf tot in de huisjes van het kabouterdorp door.

De attractie Violinde blijft geweldig en leuk gedaan, maar kan wel een opfris-/smeerbeurt krijgen.

Datum van activiteit: april 2019
Beoordeeld op 29 december 2019 via mobiele applicatie

Geweldig park om met kleine kinderen te bezoeken. Vooral de sprookjes met leuke liedjes waarin het verhaal verteld werd spraken ons aan. Heerlijk kneuterig. Wij waren in de winter sfeer, prachtig aangekleed met lampjes en leuke standjes met warme chocolademelk enzo. Absoluut een bezoek waard. Prijstechnisch ook erg aantrekkelijk.

Datum van activiteit: december 2019