“Sprookjeswonderland, leuk! ”
Beoordeling van Sprookjeswonderland

Sprookjeswonderland
Geclassificeerd als nr. 1 van 18 dingen om te doen in Enkhuizen
Meer gegevens van de attractie
Attractiegegevens
Aanbevolen duur van bezoek: Meer dan 3 uur
21 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Sprookjeswonderland is leuk, leuk qua omvang, attracties en leuk qua prijs. Ideaal voor kleine kindjes tot tien jaar. Park is mooi aangelegd.

Datum van activiteit: april 2018

20 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Waren hier en zo leuk ..je kunt er de hele dag vermaken er is veel te zien en te beleven.voorstellingen bekijken .speeltuinpret.sprookjes beleven .en teveel om op te noemen kinderen willen blijven

20 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We waren aangenaam verrast door dit leuke park. We vonden het erg mooi, vergelijkbaar met het sprookjesdeel en Anton Pieckdeel van de Efteling. Ook op een weekenddag met mooi weer nauwelijks wachttijden, onze kinderen zijn wel 10 keer in de oldtimers geweest (bij de Efteling moesten we daar meer dan 30 minuten voor wachten). De oudste (5,5) vond de hekspeditie erg leuk. Ik denk dat het park leuk is tot een jaar of 6 a 7.

20 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Mooi verzorgd park, prachtige bloemen overal.Het leuke aan de attracties is dat de kinderen het zelf in werking moeten brengen.Niets gaat elektrisch.De prijzen voor consumpties zijn laag.

Bekijk meer beoordelingen
18 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Voor een leuke dag met de kinderen is dit uitje geweldig en ook nog eens betaalbaar. Het is dan misschien niet zo gladjes als andere pretparken maar dat is wat mij betreft ook een belangrijk deel van de charme. In ieder geval is er een leuke afwisseling tussen kijken en spelen.

Datum van activiteit: augustus 2018

Reizigers die Sprookjeswonderland bekeken, bekeken ook

In Sprookjeswonderland geweest? Deel je ervaringen!