TripAdvisor

Voeg deze dan toe!
't Kleine Café
Geclassificeerd als nr. 41 van 59 Restaurants in Enkhuizen
14 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Via 'gift voor you' kaart een reservering gemaakt voor mini high tea. We werden plezierig ontvangen en na enige tijd kregen we een verassende high tea aangeboden. Start met soep daarna een etagère met hartig en zoete hapjes. We eindigden met lekkere chocolade hapjes.Dit alles met voldoende thee.Hier was niks mini aan,het was een ruime maar vooral lekkere hoeveelheid en we hebben genoten.Café ligt vlak bij de haven en zeker op het terras in de zon is het er goed toeven. Een echte aanrader!

Datum van bezoek: september 2019
2 mei 2018 beoordeeld

Datum van bezoek: april 2018

Reizigers die 't Kleine Café bekeken, bekeken ook

Enkhuizen, Noord-Holland

In 't Kleine Café geweest? Deel je ervaringen!