“Altijd vers en goed”
Beoordeling van Toko Suraya

Toko Suraya
Geclassificeerd als nr. 19 van 59 Restaurants in Enkhuizen
4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Wij halen hier geregeld eten. Het is echt altijd goed en met veel zorg klaar gemaakt. Zowel zelf uitkiezen als standaard menu's zijn goed. Persoonlijk vind ik de lontong (plakrijst) erg lekker en dan met de zelf gemaakte saté saus. En natuurlijk met een paar pittige eitjes.

5 weken geleden beoordeeld

In het kader van een verjaardagsfeest hebben we bij de toko van alles wat gekozen, en dat was een goede zet. Lekkere smaken, variërend van mild naar net niet te pittig. Zeker een aanrader als je een keer geen zin hebt om zelf te koken.

2 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Héérlijke Indonesische gerechten bij deze toko: nasi Rames of rijsttafel. Mooie combinatie met verrukkelijke, Surinaamse, vegetarische roti op z'n Indonesisch uitgevoerd met Sambal Goreng tempeh. Een aanrader!

22 juni 2019 beoordeeld

Genoeg eten voor dat geld. Smaken waren goed en goed gekruid. De rotivellen waren oudbakken en bleken thuis niet weg te krijgen. Jammer dus!! want de smaak van het beleg was goed.

Datum van bezoek: juni 2019
9 december 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Regelmatig halen we hier eten. Je kan er ook zitten, maar er zijn maar enkele stoelen bij een tafel. Het is dus vooral om eten af te halen. Alles wordt vers gekookt en dat proef je! Het is heerlijk! Bovendien is men bijzonder vriendelijk. Echt een pareltje!

Datum van bezoek: december 2018

Reizigers die Toko Suraya bekeken, bekeken ook

Enkhuizen, Noord-Holland
Enkhuizen, Noord-Holland

In Toko Suraya geweest? Deel je ervaringen!