“Goede keuken”
Beoordeling van Duinoord's steakhouse

Duinoord's steakhouse
Geclassificeerd als nr. 11 van 69 Restaurants in Den Helder
31 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Op een dinsdagochtend op het terras lekker gelunched, eten is vers en smaakvol, jammer dat er op het terras weinig schaduw is na 12en.

23 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Even geluncht met een broodje beenham, gegratineerd met brie. Heerlijk!
Het buiten zitten is lekker met goede stoelen. Eerder daar al eens gebarbequed met een besloten groep. Ook aan te raden...

22 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Met Pinksteren hier gegeten na telefonische reservering daar wij in het zuiden van het land wonen. Toen ik betreffende morgen even bij het restaurant ging vragen voor een plekje buiten 's avonds (i.v.m. met onze 2 honden) kreeg ik te horen dat ik maar moest kijken of er 's avonds nog plek was buiten. En als wij toch binnen moesten gaan zitten mochten wij maar 1 hond meenemen. Dit stond bij hun op de voordeur dus dat had ik kunnen weten. Huh !!!! Lompe man. Wij waren in Den Helder op vakantie. Waar laat ik de andere hond? Via via via onze ene hond bij iemand moeten onderbrengen voordat wij gingen eten. Waren eerst nog aan het twijfelen om te annuleren. Maar goed, toch gegaan i.v.m. op zich goede beoordelingen. Er was nog plaats buiten en wat schetst onze verbazing. Er waren mensen met meerdere honden waar niets over werd gezegd. Mensen naast ons vroegen waar het stokbrood met kruidenboter bleef. Er werd medegedeeld dat dit alleen wordt geserveerd aan de mensen die " binnen" eten. Zij kwamen hier vaker en vonden dit heel vreemd. Ik vroeg om warme groenten en mijn tafelgenoot wilde dit ook wel. Er werd verteld dat het best veel was en dat wij misschien een schaaltje konden delen. Maar de verbazing was groot dat het een piepklein bakje was. Nog niet voldoende voor 1 persoon. De frietjes in puntzak moesten wij met 3 delen evenals het piepkleine bakje mayonaise welke wij ook voor 3 man hadden besteld. Conclusie. Extra bestellen. Was je met twee personen dan kreeg je zo'n zelfde zak. Vlees medium rare was bijna doorbakken. Waarschijnlijk is de kok hier niet mee bekend. De rest was erg lekker. Maar wij moesten op het hoofdgerecht erg lang wachten. De bediening ( jonge meisjes ) waren erg vriendelijk en behulpzaam. Misschien een tip om zaken goed op de site te vermelden en iedereen over 1 kam te scheren. En een schaal warme groenten of friet in fatsoenlijke hoeveelheden serveren.

7 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Een prima, lekker en betaalbaar restaurant met vlotte bediening.
Vanuit hotel Den Helder, 15 min op de fiets. Dus prima om na dagje Texel, nog even door te rijden en lekker te eten.

Datum van bezoek: april 2018
25 maart 2018 beoordeeld

Op Zaterdagavond eten bij Duinoord, een gezellige wat Amerikaanse sfeer, en heel veel bezoekers waar de jonge bediening wel raad mee wist. De bediening erg vlot en vriendelijk. Het eten was erg smakelijk en door de kok goed op smaak gebracht.
De prijs kwaliteit verhouding is uitstekend te noemen, de porties waren prima, in ieder geval niet te weinig.

Datum van bezoek: maart 2018

Reizigers die Duinoord's steakhouse bekeken, bekeken ook

Den Helder, Noord-Holland

In Duinoord's steakhouse geweest? Deel je ervaringen!