Hoogtepunten uit beoordelingen
Pracht museum

Niet alleen binnen maar ook buiten liggen boten. je kunt zelf mee varen. Heel mooi is ook de ... meer lezen

Beoordeeld op 4 februari 2019
edencarin
Op bezoek bij de oude Dorus

Een boeiend en interactief museum. Heel geschikt voor kinderen in de basisschool leeftijd, maar ook ... meer lezen

Beoordeeld op 13 januari 2019
801kd
Heerenveen, Nederland
via mobiele applicatie
Lees alle 59 beoordelingen

Beoordeeld op 8 april 2017 via mobiele applicatie

Mijn kinderen (9, 11, 13) zijn een goede graadmeter en bij dit museum wilden ze nog niet weg. Dat zegt genoeg!

Erg interessant museum, met voor elk wat wils. Veel te bekijken en ook veel interactief.

We hadden de pech dat de rondvaart door de havens niet mogelijk was vanwege een evenement, die had ik graag nog gemaakt.

Het haventerrein waar het ligt is verrassend met veel verschillende dingen om te doen en te zien. Te veel voor één dag, wij komen terug!

Datum van activiteit: april 2017
Beoordeeld op 13 maart 2017

Geweldige ervaring om te zien hoe het reddingswezen is ontstaan en nog steeds goed werk doet. ik heb veel nieuwe wetenswaardigheden gehoord en gezien

Datum van activiteit: oktober 2016
Beoordeeld op 15 februari 2017

op het terein Willemsoord is er veel te doen zoals het bezichtigen van het Redings Museum Dorus Rijkers waar veel Redings boten liggen en kunnen worden bezichtigd met de grote verhalen van de grote reder Dorus Rijker tevens is zijn er op Willemsoord veel restaurants waar lekker en gezellig gegeten kan worden

Datum van activiteit: augustus 2016
Beoordeeld op 15 februari 2017

Leuk en gevarieerd museum. Geeft een goed beeld van het reddingswezen. Voor jong en oud leuk. Mede door de situering op de oude marinewerf is er een leuk dagje uit van de maken door het te combineren met de andere musea aldaar.

Datum van activiteit: maart 2016
Beoordeeld op 15 november 2016

Ook weer zo een mooi museum. Gehuisvest op onze voormalige rijkswerf. Een heel leerzaam en interessant museum.

Datum van activiteit: juli 2016