Opslaan
Hoogtepunten uit beoordelingen
Ben je in de buurt wip even langs

Wij waren toch in den Helder dus gelijk het reddingmuseum Dorus Rijkers aangedaan. Zeer zeker de ... meer lezen

Beoordeeld op 12 april 2022
Henk B
Tilburg, Nederland
Interessant en veel te doen voor kinderen.

Er is nu een mooie en indrukwekkende tentoonstelling over gezonken reddingen. Er is veel te doen ... meer lezen

Beoordeeld op 11 maart 2022
lindaoT3532FW
Lees alle 75 beoordelingen

Beoordeeld op 13 maart 2017

Geweldige ervaring om te zien hoe het reddingswezen is ontstaan en nog steeds goed werk doet. ik heb veel nieuwe wetenswaardigheden gehoord en gezien

Datum van activiteit: oktober 2016
Beoordeeld op 15 februari 2017

op het terein Willemsoord is er veel te doen zoals het bezichtigen van het Redings Museum Dorus Rijkers waar veel Redings boten liggen en kunnen worden bezichtigd met de grote verhalen van de grote reder Dorus Rijker tevens is zijn er op Willemsoord veel restaurants waar lekker en gezellig gegeten kan worden

Datum van activiteit: augustus 2016
Beoordeeld op 15 februari 2017

Leuk en gevarieerd museum. Geeft een goed beeld van het reddingswezen. Voor jong en oud leuk. Mede door de situering op de oude marinewerf is er een leuk dagje uit van de maken door het te combineren met de andere musea aldaar.

Datum van activiteit: maart 2016
Beoordeeld op 15 november 2016

Ook weer zo een mooi museum. Gehuisvest op onze voormalige rijkswerf. Een heel leerzaam en interessant museum.

Datum van activiteit: juli 2016
Beoordeeld op 1 september 2016

Mooi en leerzaam museum, veel te doen voor jong en oud, vriendelijke medewerkers, en zeker aan te raden gebruik te maken van de rondvaart.

Datum van activiteit: augustus 2016